Stromer Limited Edition ST2 2018

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

In een persbericht op de website van Eurobike kondigt Stromer een nieuwe Stromer ST2 Limited Edition voor 2018 aan:
Stromer Limited Edition ST2 – A bike with an edge!

The brushed aluminum frame, the rivets, the black components, exclusive parts from Brooks and Sigg - the Stromer Limited Edition ST2, with a batch size of just 555 individually numbered bikes, allows you to really get moving on the urban course. Such a rebellious design, such well-behaved equipment: The on-board computer with color display and touch function integrated into the toptube not only displays speed, assistance level and battery charge, but also achieves complete networking by means of GPS. Updates can be initiated remotely, the motor can be fine-tuned for individual energy efficiency and, if the bike is stolen, it can be located and locked – controlled by an app Stromer developed itself. The Stromer SYNO drive motor integrated into the rear wheel ensures power output of 500 watts for serious thrust and provides assistance up to 45 km/h. The strong battery with 983 watt-hours and an installed recuperation function allows a range of up to 180 km.

Retail price: EUR 7,690/CHF 7,990 | Frame sizes: 17” to 20” in the sport variant in the color: Raw
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Vertaling naar het Nederlands:


Stromer Limited Edition ST2 – Een bike met een edge!

Een geborsteld aluminum frame, klinknagels, zwarte componenten, exclusieve onderdelen van Brooks en Sigg - de Stromer Limited Edition ST2, met een gelimiteerde oplage van slechts 555 individueel genummerde bikes, zorgt ervoor dat je serieus werk kunt maken van het urban parcours.

Een rebels design, en toch zo'n keurig stuk techniek: de on-board computer met kleurendisplay en touch functie is geïntegreerd in de bovenhuis en toont niet alleen snelheid, ondersteuningsniveau en accu-niveau, maar beschikt ook over een netwerkverbinding via GPS. Updates kunnen op afstand worden gestuurd, de motor kan gefine-tuned worden voor individuele efficiency en, als de bike wordt gestolen, dan kan hij worden gelokaliseerd en op slot worden gezet via een app die door Stromer zelf is ontwikkeld.

De in het achterwiel geïntegreerde Stromer SYNO drive motor levert een output van 500 Watt voor serieuze stuwkracht en biedt ondersteuning tot 45 km/h. De krachtige 983 Wh accu en recuperatie functie zorgen voor een bereik tot 180 km.

Prijs: EUR 7.690
Framematen: 17” en 20” in de Sport variant
Kleur: Raw
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dus: alle Stromer vernieuwingen voor 2018 aan boord (nieuw kleurendisplay, vernieuwde Omni App) en verder op het oog weinig nieuws onder de zon. MAAR: ik heb echt een onverbeterlijke zwak voor fraai gepimpte fietsen en daarom ben ik toch vreselijk benieuwd naar hoe deze Stromer eruit gaat zien. Volgens mij wordt het een behoorlijk kinky exemplaar.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 862
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

foto's, foto's, foto's !!!!

Van huis uit niet mijn ding. Een gelimiteerde serie is meestal een stuiptrekking van een model om d.m.v. een nummerplaatje en bijzondere kleur extra geld te genereren. Maar ik ben zeker geïnteresseerd in de kleuren-app/omni. Dat zal straks de standaard worden.

Hopelijk heb je genoeg geheugenkaartjes mee naar de Eurobike......

Grtz, Reinout
suzuki1200
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2017, 14:29
Locatie: sint-job-in-'t-goor

http://www.eurobike-show.com/eb-wAssets ... s/2837.jpg

De foto van de Ltd. Dus incl. zadeltassen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer ST2 Limited Edition 2018.jpg
Stromer ST2 Limited Edition 2018.jpg (128.72 KiB) 7590 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
suzuki1200
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2017, 14:29
Locatie: sint-job-in-'t-goor

Heeft iemand al een idee vanaf wanneer deze nieuwe Stromers dan verkrijgbaar zouden zijn?
Lomito

Aluminium geborsteld ofwel Raw... heel mooi maar een man met baard is wel heel erg 2017, volgens jaar zijn ze weer allemaal glad en strak, net als de Stromers.
Martin

Ik ben benieuwd hoe deze fiets er in het echt uit ziet. Wat limited edition betreft, dit werkt vaak marketingtechnisch heel goed. Ik verwacht dan ook dat die 555 gelimiteerde aantallen zo weg zijn.

Trouwens, zie ik nu goed op de foto dat er maar een voorblad op zit i.p.v. 2 die de st2 standaard heeft? :?:
Lomito

Martin schreef: 29 aug 2017, 10:20 Trouwens, zie ik nu goed op de foto dat er maar een voorblad op zit i.p.v. 2 die de st2 standaard heeft? :?:
Dat dacht ik ook te zien... klopt wel want limited betekent beperkt. :lol:
Plaats reactie