Belevenissen op de ST2(s)

Lomito

Het is ook mijn ervaring dat je de auto niet snel meer pakt maar juist de fiets. Nu speelt wel mee dat we momenteel in de zomer zitten en vrijwel elke rit een feestje is, zeker op een jumpy ST2.

Vanmiddag voor mijn werk naar Nijmegen en daarna nog een extra rondje gemaakt via Arnhem over mijn favoriete LF4...
Op de heenweg via de Tacitusbrug stond er een vrachtwagen met aanhanger, beladen met zware betonplaten en blijkbaar had de aanhanger ergens een band verloren.
vrachtwagen.jpg
vrachtwagen.jpg (81.84 KiB) 4147 keer bekeken
Na de afspraak in Nijmegen heb ik het Rijnwaalpad genomen (wat anders) naar Arnhem met volle wind tegen dus stand 3 en gaan. Door het centrum van Arnhem en Oosterbeek de landelijke fietsroute LF4 gepakt en speciaal voor jullie enkele foto's gemaakt om een idee te krijgen van dit toverachtige fietspad.
1.jpg
1.jpg (167.3 KiB) 4147 keer bekeken
2.jpg
2.jpg (172.25 KiB) 4147 keer bekeken
3.jpg
3.jpg (160.55 KiB) 4147 keer bekeken
4.jpg
4.jpg (174.13 KiB) 4147 keer bekeken
De laatste foto is de Holleweg in Doorwerth (richting kasteel), een flinke afdaling waar ik de recup-remmodus het werk heb laten doen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Prachtig! Dat is wel wat anders dan de eindeloze Friese weilanden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
JoopS
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jun 2017, 09:54
Locatie: Altena

Ik zocht dat duimpje op de pagina, maar dat zit niet op dit forum geloof ik, maar pracht plaattjes idd. :lol:
Stromer St2
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Goeie timing. Ik zit as we speak uit te zoeken hoe/waar ik Social Media buttons op dit forum wil hebben. Wordt vervolgd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Rusor
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2017, 16:52

Hoi,
Toffe foto's Lomito
Vandaag de eerste 250 km gebold met men St2. En dat werd beloond met een flinke regenbui :roll: Meteen weet ik ook wat die big ben waard zijn in de regen. Het voelde niet zo goed aan. Kreeg het gevoel dat ze wilde uitbreken als het wat snel gaat. Misschien nog even wennen.
Lomito

Afgelopen zaterdag had ik nog een geintje onderweg naar Druten waar ik om 18:00uur een activiteit wilde bijwonen.
druten0006.jpg
druten0006.jpg (61.04 KiB) 3958 keer bekeken
Het was slecht weer (wind/regen) en daarom besloot ik de kortste route te nemen via het voetveer Dodewaard-Druten. De laatste afvaart is om 17:45uur dus dat kwam mooi uit. Toen ik om 17:37uur naar beneden wilde rijden zag ik het pontje halverwege de Waal richting Druten en ging ervan uit dat hij nog wel terug zou komen om mij op te halen. Maar geen beweging meer, de motor ging uit en daarop heb ik de schipper gebeld (mobiele nummer staat op een bordje vermeld).

De schipper zei dat ik maar eerder had moeten komen en fijne dag verder... :shock: :shock: :shock:

Daarna heb ik nog even geprobeerd het bedrijf te bellen (Uiterwaarde) maar op zaterdagmiddag om 18:00uur is dat uiteraard verspilde moeite. En dus onverrichter zaken en inmiddels zeiknat geregend terug naar huis. Daar heb ik het bedrijf een mailtje gestuurd met mijn "wedervaren" met de vraag of dit normale gang van zaken is. Dinsdag kwam er eindelijk bericht: excuses, hoort niet zo, schipper (vrijwilliger) aangesproken en mijn klacht opgenomen in training van vrijwilligers... Zo da's geen half werk. En om mij niet als klant te verliezen bood men een 10-rittenkaart aan maar dat heb ik afgewezen. Wel ga ik komende zaterdag zo rond 18:00 uur toevallig naar Druten, geen idee wat er dan te doen is... :lol:
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Lomito.... Je bent een speciaal geval... :lol:
Laatst gewijzigd door Pieter op 01 jul 2017, 07:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Lomito

Gefeliciteerd, je bent de eerste die mijn trucje doorheeft... werkt echt goed! ;)
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Waarom passen jullie steeds detopictitel tussentijds aan, heel verwarrend. En waarom kan dat eigenlijk :)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het begon mij ook al op te vallen. Ik ga dit weekend kijken of ik hier iets tegen kan ondernemen, stelletje grapjurken, want ik kwam al het topic "Pieter" tegen en dacht steeds: er is vast iets aan de hand met die man dat daar een topic aan gewijd is :lol:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie