Handige Stromer accessoires (accuklem, spatbordverlenger, acculaderdopje, ophangbeugel)

Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

a.randsdorp schreef: 24 jan 2019, 21:52 Heb vorige week spatbordverlenger 190 mm en stabilisator gemonteerd (nou ja mijn dealer). Ik was stomverbaasd na mijn rit door de sneeuw vandaag. Alles wat normaal bagger is was nu helemaal schoon. Ik juich nog niet te vroeg maar dit verschil had ik niet verwacht!
Daarna fiets toch ff lekker afgespoten, gedroogd, en met autowas het frame gepoetst en de velgen met velgenreiniger. Als nieuw.
Top! Altijd leuk dit soort berichtjes. Gelukkig krijg ik veel positieve reacties uit binnen- en buitenland, misschien dat ik ze nog een keer ga bundelen en op m'n website plaats.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Jroen schreef: 24 jan 2019, 22:03
pvg schreef: 20 jan 2019, 22:51 Top! Laat maar horen als je testers zoekt (ik ben vast niet de enige).
Gaat zo weer een testje de printer op ... en dan nog weer een keer passen op een st2. Stuur maar een berichtje met je gegevens, kunnen we altijd even kijken.
Je hebt een PB. :cool2:
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Jroen schreef: 17 dec 2018, 23:53
pvg schreef: 17 dec 2018, 22:39 Vandaag de 150mm spatbordverlenging mogen testen op nat wegdek op mijn ST2. Dat helpt al een boel, maar... het water spat tegen binnenkant spatbord, loopt op de band, spat nog hoger tegen binnenkant spatbord, loopt weer op de band, ... enz. totdat het aan de bovenkant naar voren uit het spatbord sproeit. Dat gaat goed, totdat je tegen- of zijwind hebt... :aq Met winterbanden gaat dit alleen maar erger worden natuurlijk (ik rij nu nog op de Schwalbe BB balonnen). Hmm. :bn: Er moet een manier zijn om dit te stoppen...

Ik was trouwens verrast door de werking van de versteviging voor het spatbord (had ik ook besteld, ook al heb ik maar 150mm verlenging): ik heb het idee dat het stuur directer en veel rustiger is op bijv. klinkerwegen. Top, Jeroen! :ay
Dank voor de terugkoppeling en het compliment! Blijft lastig om dat water helemaal af te stoppen. De test met het spatlapje op de uitloop werkt een klein beetje maar verplaatst eigenlijk ook het probleem. De stabilisatie is toch wel een leuke verbetering, ik kan nu zelf ook even m'n jas dichtritsen en het stuur loslaten...dat kon daarvoor echt niet. :bp: Ik wens je nog veel droge dagen! :P Groeten Jeroen
Een update: ik heb recent winterbanden geplaatst (Continental Top Contact Winter II Premium, 26" x 2.2", de dikke) en ik was bang dat ik bij het minste geringste water op het wegdek nat zou worden. In tegendeel! Vandaag alles gehad van nat wegdek, motregen, miezer tot lekker door regenen: nagenoeg geen gesproei aan de bovenzijde en de 150mm spatbordverlenger (aan onderkant) is voldoende om mijn benen grotendeels droog te houden (op het directe water uit de lucht na natuurlijk...). Ik ben blij! :cool2:

De toeter krijgt nog steeds blerf voor zijn kiezen, maar daar lopen ook acties :D
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Chrisje
Pro
Pro
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 sep 2018, 17:41
Locatie: BE

Ik wacht op Jeroens 'claxonprotector'.... Vanmorgen deed mijn claxon het nog, deze namiddag had hij plots geen zin meer.... Na mijn 150 mm spatbordverlenger zou dat een tweede heel interessant, maar vooral nuttig, accessoire kunnen worden! Jeroens acculaderdopje vind ik ook top... een aanrader om alles stofvrij te houden!
Stromer ST3 Pinion Comfort Cool White 2023, 983 Wh, Stromer Pirelli Angel Band 57-584, Tannus Armour, Brooks B17, Kinekt 2.1 Seatpost, Stromer Smart Helmet, Ortlieb BAG RC F8420, Spatbordverlenger + Claxon Protector Van Zijp, woon-werk 17 km enkel.
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Ook heel benieuwd naar de foto’s en tests!
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
kenneth
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2019, 08:04
Locatie: Omgeving Alkmaar
Merk SP: Stromer ST2S
Km-stand: 9440

Heel erg blij met de accessories van Jeroen! Het rode dopje ook in gebruik genomen, handig kabeltje eraan gemaakt. Accu dummy werkt perfect en de 150mm spatbord verlenger zit ook mooi incl. versteviging. Bedankt Jeroen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
+Stromer- ST2 Sport 20" - 2017 - Black matte - 983Wh - 25km woon-werk
Ortlieb backroller classic - VZT Accu Dummy RED / Spatbordverlenger 150mm + versteviging
Plaats reactie