

Ik was trouwens verrast door de werking van de versteviging voor het spatbord (had ik ook besteld, ook al heb ik maar 150mm verlenging): ik heb het idee dat het stuur directer en veel rustiger is op bijv. klinkerwegen. Top, Jeroen!

Dank voor de terugkoppeling en het compliment! Blijft lastig om dat water helemaal af te stoppen. De test met het spatlapje op de uitloop werkt een klein beetje maar verplaatst eigenlijk ook het probleem. De stabilisatie is toch wel een leuke verbetering, ik kan nu zelf ook even m'n jas dichtritsen en het stuur loslaten...dat kon daarvoor echt niet.pvg schreef: ↑17 dec 2018, 22:39Vandaag de 150mm spatbordverlenging mogen testen op nat wegdek op mijn ST2. Dat helpt al een boel, maar... het water spat tegen binnenkant spatbord, loopt op de band, spat nog hoger tegen binnenkant spatbord, loopt weer op de band, ... enz. totdat het aan de bovenkant naar voren uit het spatbord sproeit. Dat gaat goed, totdat je tegen- of zijwind hebt...Met winterbanden gaat dit alleen maar erger worden natuurlijk (ik rij nu nog op de Schwalbe BB balonnen). Hmm.
Er moet een manier zijn om dit te stoppen...
Ik was trouwens verrast door de werking van de versteviging voor het spatbord (had ik ook besteld, ook al heb ik maar 150mm verlenging): ik heb het idee dat het stuur directer en veel rustiger is op bijv. klinkerwegen. Top, Jeroen!![]()
Als het water eenmaal boven is en loskomt van de band, is er niets meer aan te doen: dan komt het naar beneden.
Jeroen, kun je hier al iets meer over zeggen? Ik wil graag beta-testen
Ja, ik ben het daadwerkelijk nu aan het tekeken en ontwerpen. De eerste serie prototypes gaven me hele andere inzichten en het daadwerkelijke probleem is me nu ook veel duidelijker. Gaat niet alleen om een beetje vuil namelijk. Maar het geen 12-tje dus is ben nog wel eventjes zoet...ik hoop deze maand nog.
Gaat zo weer een testje de printer op ... en dan nog weer een keer passen op een st2. Stuur maar een berichtje met je gegevens, kunnen we altijd even kijken.