Handige Stromer accessoires (accuklem, spatbordverlenger, acculaderdopje, ophangbeugel)

Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

carla schreef: 29 okt 2018, 14:15 beste,
dank je wel zonet een houder voor mijn st 2 besteld
grt,
carla
Jij ook bedankt! Ga proberen om hem voor 1600hr bij DHL af te geven. Groetjes Jeroen
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Weet nu het verschil tussen de spatbordverlenger en zonder! Rij nu even op een ST1x omdat mijn es in onderhoud is! Wel of geen natte voeten en dus!
Prima spul Jeroen, (Jroen)
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

vangelis schreef: 29 nov 2018, 20:58 Weet nu het verschil tussen de spatbordverlenger en zonder! Rij nu even op een ST1x omdat mijn es in onderhoud is! Wel of geen natte voeten en dus!
Prima spul Jeroen, (Jroen)
Dat is fijn om te horen! Het zijn nu natte dagen dus dat kan inderdaad een hoop verschil maken. Kan je ondanks het slechte weer toch nog genieten 😉....als je je eigen fiets weer terug hebt. Groetjes Jeroen
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Wat is de aanbevolen lengte voor de spatbordverlenger voor een 20” ST2? Vandaag een ritje gemaakt en dacht het is droog, dus mij gebeurt niets... Natte voeten en vies frame/toeter door nat wegdek.
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

pvg schreef: 01 dec 2018, 12:01 Wat is de aanbevolen lengte voor de spatbordverlenger voor een 20” ST2? Vandaag een ritje gemaakt en dacht het is droog, dus mij gebeurt niets... Natte voeten en vies frame/toeter door nat wegdek.
Bekend probleem. Op zich is de 150mm al een prima verbetering. Uiteraard houdt de 190mm net iets meer tegen. Die raakt echter wel wat eerder een stoepje of een tak. En qua stabiliteit ook wel handig het spatbord te verstevigen bij het ophangpunt onder de vork. Bij vragen kan je ook altijd even mailen naar jeroen@vanzijptechniek.nl want ik lees ook niet alles op het forum. Groetjes Jeroen
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Op zich een serieuze verbetering ....maar afhankelijk van de bandenkeuze komt er toch nog veel smurrie op de onderkant terecht.Bij mij zit er een verlenging onder van 15 cm maar dit is in mijn configuratie(ST2 met conti's)net niet voldoende...de onderkant claxon en nog een 10cm daarboven hangen vol met smurrie.....(zie topic claxon bevestiging) Ik rijd wel op redelijk beslijkte wegen waar de boeren met tractoren veel aarde achterlaten, maar had toch nog iets meer bescherming verwacht. Zoals Jeroen zegt is de 19cm beter maar zorgt dan weer voor iets meer zoeken van het stuur bij rijden met een hand en je raakt vlugger een stoeprand of tak....vandaar de kortere keuze.
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

zou de spatbordverlenger ook op de ST1 passen. Heeft iemand dit al geprobeerd?
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Ja dat past gewoon hoor. Spatborden zijn hetzelfde.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
pvg
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2018, 07:32
Locatie: Noord-Brabant

Door een ritje op nat wegdek vandaag er aan herinnert dat ik nog iets moest bestellen. En het spul gaat ook al op de post (dank Jeroen, snelle service op zondag :ay ).

Jeroen, heb je al eens gekeken of je een claxon-bescherm-kapje kunt ontwerpen? Ik probeer het graag uit 8-)
38 km enkel, 3x per week
ST2 2018, 983 Wh zwart + CTCW2P 26x2.2” + Ortliebs + Kinekt 2.1 + Cratoni Vigor + Abus Pedelec 2.0 Ace + Van Zijp + Ergotec M88
ST1X 2017, 983 Wh wit + Schwalbe BB + Kinekt 2.1 + Lazer Anverz + Van Zijp + Ergotec M88
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

pvg schreef: 09 dec 2018, 20:14 Door een ritje op nat wegdek vandaag er aan herinnert dat ik nog iets moest bestellen. En het spul gaat ook al op de post (dank Jeroen, snelle service op zondag :ay ).

Jeroen, heb je al eens gekeken of je een claxon-bescherm-kapje kunt ontwerpen? Ik probeer het graag uit 8-)
Ik werk in 5 ploegendienst dus ik heb al een tijdje geen beleving meer van zondag of welke dag het ook is ;-). Staat inderdaad een stapel pakketjes klaar die morgen met DHL mee gaan. Claxon gedeelte heb ik al helemaal doorgemeten en op de foto gezet...nu nog uitvoeren...wordt vervolgd... :geek:
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Plaats reactie