Gaat mijn Stromer nu vanzelf?

Gesloten
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Gisteren mijn Stromer afgehaald bij de dealer na reparatie krom bagagerek. Nu is er iets raar met de Stromer. Ik heb echt de indruk dat hij vanzelf fietst. Nee ik heb niet de indruk het is gewoon zo. Ik fiets naar topsnelheid en stop met trappen en blijft gewoon tijden, zonder dat het streepje in rood gaat. Voor ik mijn fiets binnen deed voelde je afremmen als je niet trapte nu blijft hij gaan. Snelheid neemt minuscuul af en gisteren stond ik na drie km zonder trappen stil. Ga ik onder de 35km/u remt hij wel natuurlijk af eens er boven blijft hij de snelheid veel langer vasthouden. Is dat één of andere update? Verder heb ik ook de indruk dat de fiets meer vermogen heeft gekregen en gaat de batterij iets sneller leeg.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Volgens mij vertoont je Stromer neiging tot scooteren. Zie ook:

viewtopic.php?f=15&t=1520&hilit=scooteren

Ik zou ermee terug naar je dealer gaan. Misschien is er bij je trapsensor iets in de war geraakt na de klap?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Deze topic mag verwijderd worden Sylvia, ik volg het verder op in het al bestaande topic, dank u
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gesloten