Connector koplamp

Plaats reactie
FrankL88
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2019, 10:21

Beste allemaal.

Ik heb een stromer ST1 uit 2016

Helaas is een aantal weken geleden mij stuur aangetikt door een tegenliggende scooter die tegelijk mensen wilde inhalen. Hierdoor is mijn stuur rondgedraaid en is de bedrading van mij koplamp losgetrokken. (scooter lekker doorgereden :cry:)

Nou heb ik geprobeerd de draden weer bij mij weten goed aan elkaar gedaan. Natuurlijk veilig met voorzorg maatregelen en zonder accu er in getest.

Nu zit ik met het probleem.
Als ik alles aansluit zoals het denk ik moet dan doet het achterlicht het niet.
Laat ik 1 draad ongebruikt dan doet hij het wel maar gaan de lampen veel minder vel branden zodra ik de stromer aan zet.


Heeft iemand een aansluitschema van de lampen? Stomer ST1 2016

Of een foto van de 3pin connector net boven de accu in het frame zodat ik kan zien of ik nou fout zit of dat er ergens nog meer schade is.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Frank
Rikkus
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:57

ik heb hetzelfde gehad, niet door een scooter maar mn fiets was omgewaaid. het zijn 3 draadjes, tenminste als je de lumitec verlichting hebt, en je vind vanzellf de juiste combinatie. Of erin terug solderen of goed fixeren en een krimpkous er overheen. Is bij ook gedaan door Gil van Juizz A'dam en it works perfectly...voor een fractie van de kosten van een nieuw lamp.
ST1 MO33
FrankL88
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2019, 10:21

Thx.

Ik ga er vandaag na de vorst week en klus weken weer en proberen om hem te fixen.
Ik heb 3polige mini stekkers in huis gehaald. 🤞
Plaats reactie