Slotje accu klep

Plaats reactie
Jacky
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2017, 13:54

Hallo Stromer rijders,
Als blije st1 bezitter heb ik er in 1.5 jaar er 13000 km op zitten.
Nu is mijn slotje van mijn accu klepje los en ook nog mijn sleutel af gebroken in het slotje :o
Mijn vraag hoe op telossen en wat kost een nieuw slotje.
Ik krijg het klepje een stukje open maar niet helemaal dus accu krijg ik er niet meer uit ... probleem
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik weet niet precies wat er allemaal stuk is gegaan, maar een nieuwe cylinder kun je bestellen bij je Stromer dealer. Zij kunnen het slot ook voor je vervangen.

Als je handig bent, dan kun je het eventueel ook zelf doen. Een losse cylinder kun je b.v. hier bestellen:

https://www.elektrofahrrad24.de/stromer ... sszylinder

(Houd er wel rekening mee dat deze winkel de opgegeven levertijd mogelijk niet na komt, heb ik helaas zelf mogen ervaren. Het product kwam wel, maar het duurde enkele weken.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Hallo Jacky, afgelopen winter heb ik een val gemaakt met een ST1 waarna het slot ontzet was en niet meer te openen. Mijn dealer vertelde mij toen dat er manier is om de accu te verwijderen en daarna het slot te vervangen. Bel even met ***.

Succes en mvg, Chris (Lomito).

[Dealernamen kunnen bij belangstelling worden opgevraagd via PB. Zie ook hier. Stromeur.]
Plaats reactie