Mijn Stromer ST1 werd gestolen --> graag jullie hulp

RudydG
Expert
Expert
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 mar 2019, 19:22

Golvas schreef: 29 jun 2019, 22:29 Nope, het valt op dat het telkens de ST1 is (met de nodige modificaties) ... :shock:

- voorbeeldje uit Duitsland

- voorbeeldje uit Rusland
Hoe zielig is dat tweede ding?? (Rusland)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Nog nieuws over je fiets ? ... je kreeg een aantal tips, hebben die enige extra info opgeleverd ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Elisabeth 72
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 mei 2018, 07:51
Locatie: Lummen België

Golvas schreef: 04 jul 2019, 19:54 Nog nieuws over je fiets ? ... je kreeg een aantal tips, hebben die enige extra info opgeleverd ?
Mijn fiets staat overal geseind. De handelaar waar ik deze kocht heeft op een platform voor Stromer-handelaren mijn fiets als gestolen aangemeld. Als hij ergens bij een officiële handelaar wordt aangeboden, zou de dief tegen de lamp lopen. Ik vrees echter dat de fiets al lang over de Belgische landsgrens is. Waarschijnlijk is deze ergens in het buitenland of werd de fiets uiteen gedraaid voor onderdelen. Ik ga mijn batterij en lader verkopen.
Ik kijk dagelijks op tweedehandssites maar helaas, de mijne is nog niet in beeld gekomen.
dirkjanhoek
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 apr 2018, 16:30

Ik heb hier in Amsterdam toevallig net een zeer verdacht sujet langs gehad met een zwarte ST1, damesmodel. Hij kocht mijn lader die ik op marktplaats had aangeboden en die geschikt is voor de ST1x, ST2, etc, en kwam even later terug omdat die lader niet op zijn fiets paste. Ik vroeg wat voor fiets hij had. Hij: St1. Ik zei 'de lader past alleen op een ST1X'. Toen beweerde hij dat hij dat nog gevraagd had en werd hij erg kwaad. Hij ging schelden, nam een intimiderende houding aan en zei een aantal maal dat ik nog een verrassing van hem zou krijgen. Hij rook naar drank. Ik liet me niet intimideren en hij liep weer weg, naar zijn St1 die nog op straat stond. In een opwelling heb ik de man nog nageroepen: 'ben jij een crimineel ofzo?' Mijn vriendin heeft een foto van de man plus fiets kunnen maken. Verder heb ik helaas alleen zijn mobiel nummer en de herinnering dat hij een trui aanhad met 'coffeeshop beach zandvoort' erop of iets dergelijks.
dirkjanhoek
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 apr 2018, 16:30

Ik zie nu je aangifteformulier en ik zie dat de stang anders is, helaas.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

dirkjanhoek schreef: 07 jul 2019, 18:08 Ik heb hier in Amsterdam toevallig net een zeer verdacht sujet langs gehad met een zwarte ST1, damesmodel. Hij kocht mijn lader die ik op marktplaats had aangeboden en die geschikt is voor de ST1x, ST2, etc, en kwam even later terug omdat die lader niet op zijn fiets paste. Ik vroeg wat voor fiets hij had. Hij: St1. Ik zei 'de lader past alleen op een ST1X'. Toen beweerde hij dat hij dat nog gevraagd had en werd hij erg kwaad. Hij ging schelden, nam een intimiderende houding aan en zei een aantal maal dat ik nog een verrassing van hem zou krijgen. Hij rook naar drank. Ik liet me niet intimideren en hij liep weer weg, naar zijn St1 die nog op straat stond. In een opwelling heb ik de man nog nageroepen: 'ben jij een crimineel ofzo?' Mijn vriendin heeft een foto van de man plus fiets kunnen maken. Verder heb ik helaas alleen zijn mobiel nummer en de herinnering dat hij een trui aanhad met 'coffeeshop beach zandvoort' erop of iets dergelijks.
Ik zou melding doen bij de politie.

Deze meneer heeft die ST1 gewoon gejat en zoekt nu een lader erbij (en sleuteltjes vermoed ik).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Iets waar ik nu aan denk. Had je de unlock code veranderd? Weet niet of het moeilijk is die te achterhalen maar het maakt het toch weer wat moeilijker denk ik dan.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie