Stromer ST1 in brand

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Daniel1975 schreef: 29 jan 2019, 13:23 moet je wel een stevig bandje gebruiken om de accuklep goed trilvast dicht te maken.
Blijf dat onhandig vinden.
Het gaat hier om een ST1, daar kan de accuklep wel van gesloten worden als de accu is uitgenomen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Stromeur schreef: 29 jan 2019, 14:09
Daniel1975 schreef: 29 jan 2019, 13:23 moet je wel een stevig bandje gebruiken om de accuklep goed trilvast dicht te maken.
Blijf dat onhandig vinden.
Het gaat hier om een ST1, daar kan de accuklep wel van gesloten worden als de accu is uitgenomen.
Versta niet waarom ze dit belangrijk onderdeel niet doorgetrokken hebben naar de andere types van Stromer .
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik ook niet, totaal onbegrijpelijk.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

Stromeur ben jij een klant of een medewerker van stromer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik ben een klant. Zie ook:

viewtopic.php?f=5&t=6#p11
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

dat is pas straf, als klant kunnen bellen en vragen stellen over de problemen van een andere klant ,
hoe zit het dan met hun stromer policy.
om het nog even duidelijker uit te drukken je stomer brand uit en je kunt zelf geen contact hebben met stromer maar een andere klant die met deze zaak persoonlijk niets te maken heeft kan dat wel
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als eigenaar van dit forum heb ik een netwerk opgebouwd. Soms zet ik dit netwerk in als ik daar andere forumleden mee kan helpen.

Het filmpje heeft veel onrust veroorzaakt. (En dat was natuurlijk precies de bedoeling.)

Aangezien degene die het filmpje heeft gepost tot op de dag van vandaag niet inhoudelijk reageert en het filmpje wel zowat viral is gegaan, is het logisch dat mensen zelf gaan proberen te achterhalen wat er aan de hand is.

Vol verontwaardiging meegillen op Facebook dat het allemaal schande is kan iedereen en velen deden het. Ik heb inmiddels begrepen dat dit voor sommigen de enige gewenste reactie is op dit verhaal. Maar zo werkt het dus niet.

Als ik voor mezelf spreek: bij een incompleet verhaal stel ik vragen om mijn beeld compleet te krijgen, maar die vragen waren duidelijk niet welkom. Ik vind het een beetje slapjes dat je, net zoals veel anderen, je pijlen op mij en Stromer richt, terwijl antwoorden op simpele vragen zowat achter de poorten van de hel vandaan moeten worden gesleept. Realiseer je goed waar (en door wie) dit is gestart: bij een filmpje op FB, nergens anders.

Ik vraag me af of de eigenaar van de ST1 toen hij het filmpje online plaatste zich heeft gerealiseerd dat zijn inzet van Social Media mogelijk niet zou bijdragen aan de door hem gewenste oplossing. En erger: dat dit een averechts effect zou kunnen sorteren. Als ik zie hoe dit allemaal loopt, dan is dat laatste gebeurd en dat is spijtig voor alle betrokkenen.


Voor de duidelijkheid: Stromer heeft mij geen privacy-gevoelige informatie verstrekt over de eigenaar of over deze ST1. En ik heb niets via het forum of andere wegen gedeeld over wat ik aan Stromer heb gevraagd. Als je desondanks problemen met mijn handelen hebt, dan ontvang ik daarover graag een PB. Als je problemen hebt met Stromer, dan adviseer ik je om contact op te nemen met Stromer.


Voor de laatste maal wil ik samenvatten wat hier aan de hand is. Er spelen namelijk drie dingen, waarvan sommigen er categorisch één of twee (namelijk punt 2 en/of 3) over het hoofd zien:

1. Is het filmpje echt? Er waren redenen om vraagtekens bij het filmpje te plaatsen, maar hier is nu eindelijk onomstotelijk antwoord op gekomen: het filmpje is echt.

2. Wat is de oorzaak van de ontbranding? Ook dat is nu dankzij de actie van Golvas deels duidelijk geworden: de Stromer had kuren, de Stromer is met de accu er nog in (wat tegen de richtlijnen van Stromer ingaat) achterin een busje vervoerd. Tijdens dit transport is de accu ontbrand. Meer gaan we hier denk ik nooit meer over te weten komen.

3. Wat is er waar van de stelling van de eigenaar dat Stromer eerst geen interesse had, maar ineens wel zodra hij het filmpje op FB publiceerde? Hierover lopen de verhalen/timeline uiteen en ik vind persoonlijk dat alle drie de betrokken partijen (dealer, eigenaar et al en Stromer) debet zijn aan de ontstane situatie. (Ik heb overigens wel een sterk vermoeden waar dit mis is gegaan, maar ik kan dit niet hard maken, dus ik zeg hier niks meer over.)


Ik ben wel klaar met de discussie als deze enkel nog uitloopt op nabrandertjes, die afleiden van de kern van de vraag en aansturen op emotie of de zoveelste herhaling van alles wat al talloze malen is herhaald en toch niet goed wordt gelezen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 624
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Duidelijk standpunt waar ik me perfect in kan vinden. :ay
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Me to :ay
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Mooie samenvatting en goed idee: dit draadje uitsluitend nog gebruiken als er nieuwe inzichten of feiten komen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie