Dus als je niet alles en open communiceert mag men insinueren over alles en nog wat over die persoon ??WFVst5 schreef: ↑27 jan 2019, 19:43 Nou zeg zeker meerdere gemiste kansen zowel communicatief als emotioneel wat ik niet kan begrijpen is dat het allemaal zo lang geduurd heeft, ondanks de langs mekaar heen communicatie. Als ondernemer (lees stromer) zou ik dit niet willen en de klant minstens tegemoet komen en er lering uit willen trekken.
Bij mijn bijdrage van de streekbus van afgelopen vrijdag speelt natuurlijk een miljoenen- en openbaar veiligheidsbelang van een heel andere orde vandaar dat wij en de leverancier wat "gepaste druk" op de zaak gezet hebben.
Dan toch, elke klant is er een en ik kan mij de onvrede van de eigenaar van de stromer voorstellen alleen zou ik dit anders aanpakken.
Ik blijf hierdoor bij mijn punt dat het vrij normaal is dat je insinuaties krijgt door de 4.5 maand stilzwijgen terwijl dit ook meteen open gecommuniceerd kon worden, of je communiceert helemaal niets ter voorkoming van..........
Hoop dat het goed opgelost wordt!
Golvas, bedankt voor je inspanningen om wat meer feitelijk in te gaan op deze casus
Je moet toch alles niet alles uitgebreidt vertellen over je problemen en zeggen op sociale media.
Denk in geval van de eigenaar dat die wel andere zorgen heeft of had voor zijne fiets.
Hoe ging jij dit aanpakken ??