Hebben ze daar nog niet genoeg commentaar op gehad? Of bewaren ze De Oplossing voor de nieuwe ST4? Ik mag het hopen.....
Ook de achterderrie?Drivetrain is 9-speed Microshift,
Verder is 9sp meer dan genoeg, zou ik ook best op mijn 3 willen hebben. Meer cassette keuze, dikkere ketting en tandwielen. Ik ben voor!
Deze snap ik echt niet. Elk model stromer een andere band. Dat is toch gewoon niet logisch om te doen? De totale bandenvolumes zijn erg laag, dus dit is toch gewoon water naar de zee dragen? Gooi op alle Stromers dezelfde band, hooguit een aparte voor het topmodel, en houd het simpel. Enkel en alleen al qua voorraadbeheer de veel meer logische keuze.De banden, Stromer Custom by Vee Tire,
De maximale belastbaarheid van de bagagedrager is 22,5kg. Nice!
Zie mijn verhaal bij de banden; oplage is erg laag, waarom ook hier klooien met verschillende vorken? Gebruik 1 vork voor alle 27.5" modellen, maar je leven als fabrikant zoveel gemakkelijker.Er komt een geveerde voorvork voor de ST1, maar deze is nog niet leverbaar. Er gaat een catalogusafbeelding rond van een ST1 met de geveerde voorvork die sinds kort leverbaar is voor de ST3/ST5, maar dat schijnt 'm niet te worden. Wat het wel wordt, wanneer en wat het gaat kosten is nog niet bekend.
Stromer maakt mooie fietsen, maar soms voelt het een beetje zoals bij Tesla: die hebben qua drivetrain de boel zeer goed voor elkaar, alleen van auto's bouwen en interieurdesign hebben ze geen kaas gegeten.
Denk dat dit model een hele mooie instapper is waar zeer zeker een markt voor is.
Maar qua bedrijfsefficientie zou ik wel eens willen zien of dit niet handiger had gekund.