Te koop: Stromer ST1x 2017 Sport, Orange

Gesloten
mhuibers
Expert
Expert
Netherlands
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 14000

Hierbij verkoop ik mijn Stromer ST1x Orange, 20 inch (maat L).

Zie marktplaats advertentie:

https://link.marktplaats.nl/m1712429585
ST1x oranje 983 Wh | Spurcycle | Quadlock | Ergon GP3 | Lezyne XXL 1500 | Lupine Rotlicht | Ergotec M88 | Ortlieb backroller classic zwart | Brooks B17 | Bodyfloat | Redshift Shockstop
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Micronesia
Merk SP: ST1 2019
Km-stand: 17001

Hoi mhuibers,
Ik ga je niet meer tegenkomen in Tiel met je fiets? Jammer. Wie weet zie ik je nog wel een keer in het ziekenhuis waar je werkt. Onze studenten assisteren bij het vaccineren in het ziekenhuis , misschien zie ik je daar wel!

Met vriendelijke groeten, peter
mhuibers
Expert
Expert
Netherlands

Hoi Peter,

Helaas niet! Ik blijf wel fietsen hoor maar ga met een Flyer Upstreet 5 reizen. Ik werk 4 dagen per week. Momenteel ca. 1 dag per week in het ziekenhuis. In de toekomst zullen dat er 2 zijn verwacht ik.

Ik zet m'n Spurcycle bel over op de Flyer, dus zal bellen als je me voorbij fietst met je mooie ST1.

Van origine heb ik de Stromer gekocht toen ik nog elders werkte. Woon-werk afstand was toen 29 km. Nu is het 15 km. Voor deze afstand is een SP niet noodzakelijk. Daar komt bij dat ik, op vakantie op de Veluwe, met de SP bijna nergens in mag. We zijn meer in de privé sfeer gaan fietsen en dan is het prettiger met een 'normale' fiets, ook m.b.t. de zithouding. 15-20 km/u rijden op een Stromer is als rijden in een Porsche in een 30 km zone.

Daarom laat ik het verstand het winnen van het gevoel en verkoop de Stromer.

Stromerlijke groet,
Mathijs
ST1x oranje 983 Wh | Spurcycle | Quadlock | Ergon GP3 | Lezyne XXL 1500 | Lupine Rotlicht | Ergotec M88 | Ortlieb backroller classic zwart | Brooks B17 | Bodyfloat | Redshift Shockstop
Golvas

Wat je nog kan toevoegen aan je lijstje met wijzigingen : de aangepaste cassette.

Succes met de verkoop !
Golvas V2.0 🇧🇪

:bike: Stromer ST2 2018 - Sport 20" - Matt Black - :battery: 983 Wh
mhuibers
Expert
Expert
Netherlands

Golvas schreef: 03 jun 2021, 19:05 Wat je nog kan toevoegen aan je lijstje met wijzigingen : de aangepaste cassette.

Succes met de verkoop !
Dank je! Die was ik even vergeten, zet ik er even bij.
mhuibers
Expert
Expert
Netherlands

Topic mag worden gesloten. De fiets is verkocht en wordt zo opgehaald.

Dat doet pijn, meer dan ik had gedacht. Je verliest echt een stukje van jezelf, zo voelt het. :ak Maar ja, de fiets verdient meer dan maximaal 2 keer per week woon-werk verkeer, 15 km enkel.

Volgende week m'n Flyer Upstreet 5 25 km/h ophalen, ook een mooie fiets!

De bodyfloat wordt apart te koop gezet.
FreddyH
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

Snap ik. Zeker met die bijzondere kleur!
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
Gesloten