Hallo,
De stekker van mijn lader is helaas kapot. Het gaat om de stekker die in de fiets gaat. De kabel was tijdens het fietsen uit mijn fietstas gegaan en tussen de schijfrem gekomen.
Ik zoek nu een losse stekker die ik aan de kabel kan solderen, maar deze levert Stromer niet als reservedeel. Om helemaal een nieuwe lader te kopen enkel voor een kapot stekkertje vind ik een beetje zonde.
Is er misschien iemand die een defecte lader wil verkopen?
Groet, Edwin
Gezocht defecte lader cr190 of cf246
-
- Pro
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 6200
Hmm.. Ik zag er laatst wel een op marktplaats staan, voor een appel en een ei. Ik zal het nog eens checken, of heb je er zelf al gekeken? Succes in elk geval!Edwin schreef: ↑25 mar 2021, 22:03 Hallo,
De stekker van mijn lader is helaas kapot. Het gaat om de stekker die in de fiets gaat. De kabel was tijdens het fietsen uit mijn fietstas gegaan en tussen de schijfrem gekomen.
Ik zoek nu een losse stekker die ik aan de kabel kan solderen, maar deze levert Stromer niet als reservedeel. Om helemaal een nieuwe lader te kopen enkel voor een kapot stekkertje vind ik een beetje zonde.
Is er misschien iemand die een defecte lader wil verkopen?
Groet, Edwin

ST2 2015, sinds maart 2020. Gekocht met 950km op de teller [dat is knap in 5 jaar] inmiddels na ~9 maanden 1 val verder en 4000km erbij geklokt!
nog elke dag stap ik met een grote glimlach op!

- FreddyH
- Veteraan | Forum Supporter
- Merk SP: Bulls Green Mover E45
Ik heb volgens mij nog een defecte bulls lader liggen, die stekker is hetzelfde. Ik weet alleen niet of daarbij 4 of 6 pinnetjes zijn aangesloten op de stekker (de 2 dikke uiteraard met nog 2 van de 4 kleine of alle 4 kleine). Ik zal morgen eens kijken of ik hem nog heb.
Weet jij of je alle 6 pinnen nodig hebt of dat je aan 4 genoeg hebt?
Weet jij of je alle 6 pinnen nodig hebt of dat je aan 4 genoeg hebt?
I intend to live forever, or die trying.
(Groucho Marx)
(Groucho Marx)
- FreddyH
- Veteraan | Forum Supporter
- Merk SP: Bulls Green Mover E45
Heb even gekeken, bij mij zijn inderdaad maar 4 van de 6 aansluitingen in gebruik. De plug heeft ook maar op 4 van de 6 plekken koper (of wat het dan ook is) zitten. Jammer!
I intend to live forever, or die trying.
(Groucho Marx)
(Groucho Marx)
Golvas V2.0 
Stromer ST2 2018 - Sport 20" - Matt Black -
983 Wh
- Blaadieblaa
- Pro
Stuur mij even een PB mocht je er niet aan uitkomen. Heb er hier nog een liggen. 
ST1X 2019 20" sand
- accu 614Wh & 983Wh
- Kinect 2.1 zadelpen
- Verende voorvork
- ALI knipperlichten
- Spadbordverlengers
- Homemade beugel voor karretje
- Homemade accubox
- fietsbel van de winkel die men voor €100,- leeg kan kopen...
- accu 614Wh & 983Wh
- Kinect 2.1 zadelpen
- Verende voorvork
- ALI knipperlichten
- Spadbordverlengers
- Homemade beugel voor karretje
- Homemade accubox
- fietsbel van de winkel die men voor €100,- leeg kan kopen...