Te Koop: Stromer ST5 (+/- 2000km)

Marktplaats voor Stromers en Stromergerelateerde artikelen (alleen particulieren).
Plaats reactie
SB2WBob
Rookie
Rookie

Te Koop: Stromer ST5 (+/- 2000km)

Bericht door SB2WBob » 27 feb 2019, 11:23

Beste forumleden,

Ik weet dat op dit forum geen advertenties van commerciële zaken gewenst zijn, maar ik denk dat deze net in een grijs gebied valt. Ik ben zelf medewerker van een fietsenwinkel, maar de desbetreffende fiets wordt door een particulier verkocht en wij proberen daar als verkopende dealer mee te helpen. Om reclame te voorkomen zal ik onze naam niet vermelden, natuurlijk kan ik de info wel verschaffen als dit gewenst is. Ik ben hier uit eigen beweging gekomen, omdat ik zelf ook op een stromer st1 rijdt en zo nu en dan eens op dit forum lurk. Mijn werkgever weet af van het feit dat ik hier een post plaats.

Deze klant rijdt al jaren op stromer, en is sinds eind vorig jaar overgegaan op de nieuwe ST5. Echter kwam deze meneer al snel met fysieke klachten te zitten en moest hij stoppen met fietsen. Een deel van de klachten komt ook weg van de fiets, andere voorbouw en daardoor is de geometrie net wat anders dan de vorige modellen. Conclusie is echter dat meneer moet stoppen met fietsen, in ieder geval op de ST5 en hopelijk in de toekomst wel weer op iets anders verder kan.

:!: LET OP: Bij sommigen van jullie zal dit zeker bekend zijn, maar er zit een productie fout in een serie van de stuurpennen. Deze ST5 moet nog voor controle, wij zijn wel dealer van stromer, maar hebben niet de apparatuur om dit te controleren. De stromer is dus nog niet verkoop klaar. Wij verkopen de fiets niet zonder de garantie dat deze 100% in orde is.

Het betreft dus een stromer ST5, in de maat L en er staat 2000km op de teller. De fiets is technisch helemaal in orde en ziet er nog top uit. Ik zal een foto toevoegen, maar mocht er interesse zijn in andere hoeken/details, kan ik daar natuurlijk gehoor aan geven! Edit: Een prijs is natuurlijk handig om te vermelden, hij wordt aangeboden voor €8250,-
st5.jpg
st5.jpg (1.78 MiB) 460 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Bob

Tomasj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Re: Te Koop: Stromer ST5 (+/- 2000km)

Bericht door Tomasj » 27 feb 2019, 12:29

't Zou handig zijn wanneer je een idee van adres zou geven. Nu kan de fiets zo wel in laat maar zeggen in Friesland of Tongeren staan...
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss :
woon-werk 56 km enkel

SB2WBob
Rookie
Rookie

Re: Te Koop: Stromer ST5 (+/- 2000km)

Bericht door SB2WBob » 27 feb 2019, 12:51

Tomasj schreef:
27 feb 2019, 12:29
't Zou handig zijn wanneer je een idee van adres zou geven. Nu kan de fiets zo wel in laat maar zeggen in Friesland of Tongeren staan...
dom dom..

Hij staat in Hengelo (Ov), het mooie oosten van ons kikkerlandje!

Plaats reactie