Het is niets meer dan een stekkerblok met een bout bevestigen. Daarvoor zul je een gaatje moeten boren en eventueel schroefdraad tappen

Deze dealer wil kennelijk niet zelf gaten boren in een alternatieve stuurpen. Een fabel zou ik het niet willen noemen. Het is maar net hoe ver een dealer wil gaan met modificeren. Vergeet niet dat wij als eindgebruikers een vlekkeloze garantie eisen en dat alleen al het vervangen van de stuurpen officieel leidt tot verlies van garantie (én garantie op je eigen veiligheid). Dit omdat je een officieel Stromer-onderdeel vervangt door een niet-officieel onderdeel en daar ook nog eens in gaat (of laat) boren.
De wielen onder beide Stromers zijn prima, die op de ST2 S zijn wel van hogere kwaliteit. Ik durf je zo niet te zeggen of er een voelbaar verschil is in het opvangen van klappen door het wegdek. Maar áls dat al zo is, dan zal dit eenvoudig te compenseren zijn door aanpassing van de bandendruk, want daar kun je echt een heleboel mee doen.
De dealer die ik je voorstelde heeft dit voor mijn ST2s geregeld. Zit prima.Stroompje schreef: ↑17 mei 2018, 11:52Hallo allen,
Ik heb een overjarige ST2s op het oog (2017).
Kan daar een Shockstop op. Een dealer beweert namelijk dat door de stekkertjes op het stuur het een hele modificatie is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit door een van jullie al niet gedaan is.
Dank voor jullie informatie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast