Stromeren in colbert

a.randsdorp
Pro
Pro
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 aug 2018, 04:04
Locatie: Breda

Decopro geel? Help me ns?
ST2 2017 22” wit woon-werk 28km enkele rit. Rij sinds sept 18. 983Wh accu. Ortlieb QL2.1. Shimano Click'R T421 M. Continental Bub 26X190 Co 50-559 R Winter Ii Pr. TigraSport FitClic Neo Bike. Northwave Raptor Arctic GTX. Van Zijp spatb verl 190 mm
Gebruikersavatar
Needspeed
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 dec 2018, 10:34

Ketting smeren met wax, dat scheelt al een slok op een borrel voor de broekspijp.

Afbeelding

Of

Afbeelding
Grüezi Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een Stromer kom je verrekkes dichtbij. :d3: ST3 XL Black
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

a.randsdorp schreef: 24 jan 2019, 21:57 Decopro geel? Help me ns?
Ik vermoed dat het over deze gaat :

Afbeelding
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Oeps ja dit is het wij (inmiddels kritische en oudere techneuten) gebruiken dit al jaren in de werkplaats na diverse bekende veel beloven weinig effect spuitbussen.
Het is een goede stekker/print beschermer.
Ik spuit het ook op de velgen, vooral bij de spaarnippels, bussen, ventiel gat en lak, (oppassen bij je schijven) en veeg uit er blijft een beschermende film achter.
Pekel kan zo onder verwoestend werk doen.
Geeft minder rommel als spuitvaseline.
Met wat afwasmiddel of wash&shine verwijder je het weer.
De witte versie is een zeer goed high tech smeermiddel.
Verder is het wel aan de prijs maar er zit wel twee keer zoveel in dan bij andere merken "kruipolie/ambtenarenzweet" waar weer veel oplosmiddel in zit uiteindelijk zijn die dus duurder.

Ketting druppel ik via injectienaald met 1:1 mengseltje cardanolie/hydrauliekolie kost mij niets en smeert veel beter dan wat ook elk rolletje, even met draaiend achterwiel over alle kransen schakelen en uurtje later ketting afvegen.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik heb goede ervaringen met het Boeshield T-9 gamma, Needspeed haalde dat hierboven ook al aan : https://www.boeshield.nl/
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie