spurcycle

Van fietsbel a één euro tot super de luxe navigatiesysteem. Pimp jouw Stromer.
Plaats reactie
Lotte
Pro
Pro

spurcycle

Bericht door Lotte » 12 okt 2018, 13:49

Vandaag mijn Spurcycle fietsbel ontvangen,met een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij,Top.
Wat een geluid voor een kleine bel,niet goedkoop,maar driedubbel zijn geld waard.
Ik klaag niet over de prijs voor een bel als een fiets 7000 kost.Mijn veiligheid is het allerbelangrijkste en die mag best wat kosten.Nu nog mijn St3 op den hof krijgen en we kunnen de baan op. :bp:
in blijde verwachting van St3 cool white L

Lotte
Pro
Pro

Re: spurcycle

Bericht door Lotte » 12 okt 2018, 13:50

WP_20181012_13_34_12_Pro.jpg
WP_20181012_13_34_12_Pro.jpg (298.29 KiB) 222 keer bekeken
Lotte schreef:
12 okt 2018, 13:49
Vandaag mijn Spurcycle fietsbel ontvangen,met een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij,Top.
Wat een geluid voor een kleine bel,niet goedkoop,maar driedubbel zijn geld waard.
Ik klaag niet over de prijs voor een bel als een fiets 7000 kost.Mijn veiligheid is het allerbelangrijkste en die mag best wat kosten.Nu nog mijn St3 op den hof krijgen en we kunnen de baan op. :bp:
in blijde verwachting van St3 cool white L

Trafficleader
Pro
Pro

Bericht door Trafficleader » 13 okt 2018, 22:54

Ik ben ook in blijde verwachting van mijn ST3.
De Spurcycle wil ik ook graag nog kopen, heb jij een deze voor een leuke prijs gevonden?
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.

allesstroomt
Expert
Expert

Bericht door allesstroomt » 16 okt 2018, 10:07

Ook benieuwd naar winkels waar je ze het goedkoopst vindt.

Krid
Pro
Pro

Bericht door Krid » 16 okt 2018, 16:05

De Spurcycle is de beste fietsbel die ik ooit op mijn fiets had. Een duidelijk en helder geluid dat enkel een doof persoon ontgaat.
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 16 okt 2018, 16:09

allesstroomt schreef:
16 okt 2018, 10:07
Ook benieuwd naar winkels waar je ze het goedkoopst vindt.
De SpurCycle is geen bel van e.o.a. Aziatische grootgrutter waarbij met de prijzen gestunt kan worden vanwege de ruime marges. Het belletje is bedacht in Amerika door een vrij klein bedrijf en wordt daar ook gefabriceerd. Het is bovendien redelijk kostbaar voor NL en BE ondernemers om hem te importeren en je kunt deze bel dan ook niet op heel veel plekken kopen. (Google op SpurCycle en je vindt te meeste verkopers meteen op pagina 1.)

Gangbare prijs is zo rond de 55 a 60 euro.

Het allergoedkoopst is Alie, maar dat is allemaal plagiaat en die bellen halen halen het in kwaliteit, klank en afwerking niet bij de echte SpurCycle, al willen mensen dat wel heel graag geloven.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie