Nederlandse presentatie van de Stromer ST5 en meer

Remco
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 nov 2017, 18:20
Locatie: Gorinchem
Merk SP: Stromer ST2S

:cool2:

(alleen moet die vrijdag wel gewoon werken...... :?)
Sinds november in bezit van ST2S voorzien van *BodyFloat, *Ergon GP5, *Winglights, *Ergotec M88, *Ortlieb fietstas Rack-Lock 22L, *Spurcycle
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ja Chris,

Marco Verkerk kan weer remmen en heeft 3 remhendels als reserve op voorraad liggen :mrgreen:
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Lomito

:bj Weet ik bij wie ik moet zijn als er hier een hendel breekt!
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Vrijdag vertelde Nelis me dat de ST5 en de nieuwe ST2 op de Stromer ontmoetingsdag van 29-12 komen te staan in de nieuwe winkel in Herveld.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Lomito

We kunnen de fietsen al eerder zien in Antwerpen of Amsterdam maar ik wacht wel even tot 29-12... geen file- en parkeerproblemen in/rond Herveld. In mijn geval zelfs soepen en na huus toe kroepen. :az :d3:

Antwerpen heeft wel weer het voordeel dat stadsbrouwerij De Koninck pal tegenover de Velodome woont. Keuzes, keuzes... :bu:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gaan er morgen nog mensen naar QicQ in Amsterdam voor de ST5 presentatie? Ik ben er zelf ergens rond of kort na het middaguur.

Mijn Es neem ik ook meteen even mee, er zit een rammeltje in dat ik maar niet kan lokaliseren, en dat is typisch zoiets dat ik NIET uit kan staan. (Dus de dealer mag ernaar kijken, want als ik er zelf mee aan de gang ga dan ligt mijn Es binnen een uur tot op het laatste schroefje uit elkaar.)

Mocht iemand nog vragen hebben over de ST5 die nog niet aan bod zijn gekomen op het forum: shoot! Ik vuur ze wel af op de dealer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Stromeur schreef: 01 dec 2017, 19:45 Mocht iemand nog vragen hebben over de ST5 die nog niet aan bod zijn gekomen op het forum: shoot! Ik vuur ze wel af op de dealer.
Ik ben morgen helaas niet van de partij. Wel ben ik benieuwd waarom de fiets niet met een geveerde zadelpen uitgevoerd wordt. Dat is immers veel veiliger. Met 45 Km/h over een dremel zonder vering kan tot lancering leiden. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

rvaneijk schreef: 01 dec 2017, 19:50 Met 45 Km/h over een dremel zonder vering kan tot lancering leiden.
Het hele idee achter een verkeersdrempel is natuurlijk dat je snelheid mindert ;)

Ik weet dat Stromer denkt aan een geveerde voorvork voor de ST5, en ook plannen heeft om een FS Stromer te maken. Termijn: onbekend.

Ik zal morgen eens horen, want ik denk dat meer vering iets is waar Stromer zoetjesaan inderdaad serieus aan moet gaan werken. Een acentrische vering zoals de BodyFloat zal het echter sowieso niet worden, want Stromer heeft liever niet wat we dit type vering monteren vanwege risico op schade aan het frame bij ondeskundig afstellen ervan. (Niet monkey-proof dus.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Stromeur schreef: 01 dec 2017, 19:58 Een acentrische vering zoals de BodyFloat zal het echter sowieso niet worden, want Stromer heeft liever niet wat we dit type vering monteren vanwege risico op schade aan het frame bij ondeskundig afstellen ervan. (Niet monkey-proof dus.)
Een alternatief is een 24 inch frame. De zadelbuis zal dan automatisch langer zijn. Het 22 inch frame van de ST2 is voor mij aan de kleine kant. Mijn wielrenfietsen waren altijd 62 cm frame-afmeting.
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Ik ben van plan morgen naar Amsterdam te gaan fietsen. (2x30km)
Als ik te moe ben ga ik stromeren :lol: :lol: :lol:
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Plaats reactie