HAPPY

Plaats reactie
Rusor
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2017, 16:52

Zojuist mijn ST2 in ontvangst mogen nemen met blauwe accu :D Blij als een klein kind. Alleen spijtig dat nu net een warmte onweer moet losbarsten. Tijd genoeg dus om men tudbuster te plaatsen en men cambium Brooks zadel. Die komen nog van vorige fiets.
Hopelijk is het straks droog en kunnen we op dit juweeltje naar t werk rijden voor de laatste nachtshift van de week.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gefeliciteerd met je aankoop! Het onweer waait met een half uurtje ofzo wel over, hier in het noord-westen is het al lang weer voorbij.

Heel veel plezier op je eerste rit straks :D
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Heb je een maand moeten wachten op je nieuwe fiets, ik kan me voorstellen dat je dan aardig op 'knappen' staat om de fiets uit te proberen. Veel rijplezier en misschien wil je hier ook regelmatig je belevenissen met ons delen.
Rusor
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2017, 16:52

Hoi,
Inderdaad iets meer dan een maand op men fiets moeten wachten. Maar dan is de beloning nog groter. En bij het eerste ritje naar men werk werd de verwachting over dit zwarte beest volledig ingelost. Plezierig om een kwartier te vroeg op men werk te arriveren :) :)
Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Lomito schreef: 22 jun 2017, 20:59 Heb je een maand moeten wachten op je nieuwe fiets, ik kan me voorstellen dat je dan aardig op 'knappen' staat om de fiets uit te proberen. Veel rijplezier en misschien wil je hier ook regelmatig je belevenissen met ons delen.
Artikel uit de oude doos, toen je nog een maand op een stromer st2 moest wachten en geen 3 :bj
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Plaats reactie