Vrijdagmiddag Stromer-café

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik denk dat je de feesten die ik in de jaren '90 als dj organiseerde en draaide erg leuk had gevonden. Dat ging de hele avond zo :mrgreen: (En de zondag erop kon ik rustig weer Abba op een trouwerij aan zetten.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

@stromeur: kleine en partysquat; Not my cup of tea. Maar blijkbaar doet die jongen iets enorm goed gezien de verkoopaantallen en streams. Wie heeft er dan gelijk? ;) Heb verder niks tegen die jongen.
Waar ik wel iets tegen heb zijn droeftoeters a la Boef. Eerst een irritante kutvlogmarokkaan die iedereen en alles zat te irriteren, westerse vrouwen te beledigen en nu ineens gehyped en kassucces.

@tomasj: springsteen trek ik op cd ook geen uur lang, maar live kan het mij niet lang genoeg duren. Best gek eigenlijk.

Als ik een top zoveel in moest leveren zou daar sowiso een dwarsdoornsede in staan van Sabotage (beastie boys), Thunder road (Bruce) , like a prayer (madonna), Shut your eyes (Snow Patrol), she-wolf (Sia/Guetta) tot Fool on the hill (Beatles).
Sorry, geen klassiek voor mij, al zitten er wel fraaie stukken tussen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Daniel1975 schreef: 22 dec 2018, 19:34 droeftoeters a la Boef.
Dat soort types daar moet ik ook niks van hebben. We hebben nog zo'n treitervlogger, die voor zijn gedrag beloond is met een baan bij de NPO. Weg daarmee. Van mij mag alles weird en anders en afwijkend zijn, als iedereen elkaar verder maar met rust laat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Juist ja: immoreel slecht gedrag en dan beloond worden met een baan in de spotlights met bijbehorende financiele vrijheid. Blleeeeeegh
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Boef moet ik niet.
Geef mij maar, wanneer ik iets uit NL moet kiezen, De Jeugd Van Tegenwoordig of Martin Garrix ;-)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Daniel1975 schreef: 22 dec 2018, 19:34 Als ik een top zoveel in moest leveren zou daar sowiso een dwarsdoornsede in staan van Sabotage (beastie boys), Thunder road (Bruce) , like a prayer (madonna), Shut your eyes (Snow Patrol), she-wolf (Sia/Guetta) tot Fool on the hill (Beatles).
En dan vergeet ik Starman (Bowie), Levels (avicii, stem van Etta James!), Kronenburg Park, The Rockafeller Skank, and so on.....
Lomito

Na de gebruikelijke Tap6-rit (zeiknat van de motregen) heb ik vanavond nog een heerlijk Veluwe-ritje gemaakt, nog steeds niet helemaal droog maar beter dan vanmiddag, om een kwartier geleden op Lexkesveer aan te komen en pontjesbaas Eelco te treffen. Hij vertelde me dat hij nog iemand kende met "zo'n fiets": kent hij van een overleg bij de gemeente Wageningen, doet iets met ICT en woont in Amersfoort...

Ofwel Barry kom er maar in! :lol:
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Lomito schreef: 11 jan 2019, 20:57 Na de gebruikelijke Tap6-rit (zeiknat van de motregen) heb ik vanavond nog een heerlijk Veluwe-ritje gemaakt, nog steeds niet helemaal droog maar beter dan vanmiddag, om een kwartier geleden op Lexkesveer aan te komen en pontjesbaas Eelco te treffen. Hij vertelde me dat hij nog iemand kende met "zo'n fiets": kent hij van een overleg bij de gemeente Wageningen, doet iets met ICT en woont in Amersfoort...

Ofwel Barry kom er maar in! :lol:
:D :D :ay ja klopt vorige week heb ik hem ontmoet in een overleg, hij meldde mij dat hij “nog zo’n fanaat” regelmatig op de veer tegenkwam.. Dat kan er maar een zijn :lol:
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Barry schreef: 11 jan 2019, 22:24 :D :D :ay ja klopt vorige week heb ik hem ontmoet in een overleg, hij meldde mij dat hij “nog zo’n fanaat” regelmatig op de veer tegenkwam.. Dat kan er maar een zijn :lol:
:cool2: :cool2:
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gerard S
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 nov 2018, 11:34
Locatie: Wageningen

[/quote]

:D :D :ay ja klopt vorige week heb ik hem ontmoet in een overleg, hij meldde mij dat hij “nog zo’n fanaat” regelmatig op de veer tegenkwam.. Dat kan er maar een zijn :lol:
[/quote]

Nog meer fanaten zijn gespot op het Veer.
Vorige week met 2 Stromers op de pont. Dit terwijl het net begon te regenen, maar beide goed ingepakt.
Een ST1 en ik met mijn zwarte ST3 :D

Beide woonwerk.
Bennekom - Dodewaard en
Wageningen - Nijmegen en als de agenda het toelaat Wageningen - Boxmeer (moet net kunnen op 1 accu).
Ook al in de vroeg uurtjes een andere Stromer in de Betuwe tegemoet gekomen. Lampje erg herkenbaar, maar ja donker en allebei op volle snelheid. Woesh.
Plaats reactie