Eerste ervaringen met de Stromer ST3 / ST3 LE

Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Stromeur schreef: 07 dec 2018, 19:57 Alweer zo'n mooie foto Boomshakalak! Doe je goed zeg. Ik denk serieus dat Stromer door jouw kiekjes nog weleens wat extra witte ST3 Stromers gaat verkopen.
Hehe thanks! De witte kleur is werkelijk prachtig. Wat mss sommige mensen niet weten, maar het is effectief parelmoer-wit. Dus wanneer het licht of de zon op de fiets schijnt, glinstert de fiets helemaal.
Zoveel mooier dan de zwarte vind ik PERSOONLIJK 😎


Ik heb even snel een foto genomen van de lak:
Bijlagen
20181207_200045.jpg
20181207_200045.jpg (3.15 MiB) 2924 keer bekeken
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

boomshakalak schreef: 07 dec 2018, 20:07
Stromeur schreef: 07 dec 2018, 19:57 Alweer zo'n mooie foto Boomshakalak! Doe je goed zeg. Ik denk serieus dat Stromer door jouw kiekjes nog weleens wat extra witte ST3 Stromers gaat verkopen.
Hehe thanks! De witte kleur is werkelijk prachtig. Wat mss sommige mensen niet weten, maar het is effectief parelmoer-wit. Dus wanneer het licht of de zon op de fiets schijnt, glinstert de fiets helemaal.
Zoveel mooier dan de zwarte vind ik PERSOONLIJK 😎


Ik heb even snel een foto genomen van de lak:
:ay je weet idd wel de mooie plaatsjes uit te kiezen om foto's te maken,en je hebt hier duidelijk oog voor.
Da wit man.....machtig. precies of je ijskristallen ziet,zouden ze daarom het kleur COOL WHITE gekozen hebben....... :bn:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Iemand die een idee heeft waar er foto's te zien zijn van de ST3 met de verschillende sturen?
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Lotte schreef: 08 dec 2018, 06:21
boomshakalak schreef: 07 dec 2018, 20:07
Stromeur schreef: 07 dec 2018, 19:57 Alweer zo'n mooie foto Boomshakalak! Doe je goed zeg. Ik denk serieus dat Stromer door jouw kiekjes nog weleens wat extra witte ST3 Stromers gaat verkopen.
Hehe thanks! De witte kleur is werkelijk prachtig. Wat mss sommige mensen niet weten, maar het is effectief parelmoer-wit. Dus wanneer het licht of de zon op de fiets schijnt, glinstert de fiets helemaal.
Zoveel mooier dan de zwarte vind ik PERSOONLIJK 😎


Ik heb even snel een foto genomen van de lak:
:ay je weet idd wel de mooie plaatsjes uit te kiezen om foto's te maken,en je hebt hier duidelijk oog voor.
Da wit man.....machtig. precies of je ijskristallen ziet,zouden ze daarom het kleur COOL WHITE gekozen hebben....... :bn:
Doe mij maar het STOERE DEEP BLACK :D
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

ik blijf bij mijn maagdelijke witte ijskoningin :lol: :lol:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Lotte schreef: 08 dec 2018, 16:56 ik blijf bij mijn maagdelijke witte ijskoningin :lol: :lol:
Het heeft allemaal z’n charmes :cool2: :az
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Lotte schreef: 08 dec 2018, 16:56 ik blijf bij mijn maagdelijke witte ijskoningin :lol: :lol:
Bij mij ook :d3: .

Persoonlijk vind ik dat deze kleur, de fiets helemaal tot leven brengt. Ben benieuwd naar de zomer, wanneer de zon zijn werk doet 😁.

Verdere kiekjes volgen nog.
Vandaag regende het net iets te hard om een foto mooi tot leven te doen komen :dwarf: .

Alleen spijtig van dat groen (LE). Vond hem echt niet mooi, wilde wel graag iets exclusief, maar kon het niet wennen. Once you go black, you wanna go back, once you go white, you'll never have 'spite'
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

:D :D :D
ST3 cool White
mrstrom

Gisteren tijdens een rondje rijden kreeg ik een soort storing. Terwijl ik op de rotonde reed trapte de st3 erg zwaar, de snelheid bleef op het display staan op 41km/u. Maar zo hard reed ik nooit in werkelijkheid. Wat kan dit zijn?

Verder stond er gisteren zoveel wind, de zijwind heeft best veel invloed op de fiets. Tegenwind kwam ik niet boven de 32km/u uit. Maar dat zal een combi van mijn conditie en de zeer harde wind geweest zijn.

Vooral de storing op de rotonde baal ik van. Dat geeft geen lekker gevoel, als je zo moet opletten en dan geen power hebt.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Die harde wind merkte in donderdag ook.
En aangezien het gister nog gekker was verbazen die cijfers mij niet heel erg.
Plaats reactie