Bedankt voor het filmpje Jan-Willen. Ik heb 'm opgenomen in de lijst van technische tutorials van forumleden:
viewtopic.php?f=8&t=1897
Twee tips:
1. Om de waarden van de TMM sensor uit te lezen hoef je niet door de hele testrun. In het servicemenu zie je ook de optie "Sensors" staan. Hier kun je direct de TMM waarden uitlezen.
2. Mocht je een testrun draaien, dan kun je desgewenst stappen overslaan door op de aan/uitknop onderop je OMNI te drukken. Scheelt toch weer een hoop gedoe met wiel optillen, lader aansluiten etc.
Ik kan me zo voorstellen dat Stromer het maar niks vindt dat wij als eindgebruikers in het Servicemenu zitten te loeren, maar dan moeten ze het maar beter afschermen. Op zich kunnen we er zelf gelukkig weinig verkeerd aan doen, het is vooral een raadpleeg-menu wat dealers en Stromer helpt bij het foutzoeken.
Maar als het leidt tot hypochrondrie (bijvoorbeeld omdat er voor ons onverklaarbare foutmeldingen in staan), dan zijn zowel de dealers als Stromer niet blij. Het zegt ook weinig: het servicemenu van mijn eerdere ST1 X stond tjokvol foutmeldingen, maar de fiets reed als een zonnetje, dus dan is het redelijk suf om bij de dealer te gaan klagen. Toch zijn er mensen die dat doen. Mag natuurlijk, maar dan zijn niet alle dealers heel erg blij.