Back light display

Plaats reactie
Andreas
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2018, 21:24

Ik krijg het niet voor elkaar om op mijn ST1 de back light van de display uit te zetten. De minus-knop 2 sec. ingedrukt houden is volgens de handleiding en diverse youtube filmpjes de manier om dat te doen, maar dat werkt dus niet bij mij.

Ik heb de volgende software-versies:
c 4.9
d 0.9

Anyone?

Groetjes van Andreas
Golvas

Ook dit is een probleem dat je dealer voor je kan oplossen, zie ook dit topic.
Andreas
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 okt 2018, 21:24

Alright, dus anderen met ditzelfde model stromer kunnen gewoon hun display back light wél uit zetten?
RoRo
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 mei 2017, 08:07

Je moet de aan/uit toets ingedrukt houden, de meest linkse toets. Als je bedoelt om je fiets uit te zetten :ay
Hou je hem langer dan 2 sec ingedrukt dan locked hij de fiets en moet je bij aanzetten de pincode invoeren.

Alleen backlight uitzetten gaat niet ... je kan hem wel op de minimum stand zetten met de code 0005
ST1 sinds april 2016, 400 km per maand
stromer52
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 mar 2018, 10:25
Locatie: Lochristi
Merk SP: Stromer ST 1 2016
Km-stand: 20.000

Andreas schreef: 02 nov 2018, 19:17 Ik krijg het niet voor elkaar om op mijn ST1 de back light van de display uit te zetten. De minus-knop 2 sec. ingedrukt houden is volgens de handleiding en diverse youtube filmpjes de manier om dat te doen, maar dat werkt dus niet bij mij.

Ik heb de volgende software-versies:
c 4.9
d 0.9

Anyone?

Groetjes van Andreas
Ik zou bij de dealer langs gaan voor een update van de software. Bij mij is het iets van 0.88 of zoiets.
De backlight op het display kun je van stand 1 tot 9 in lichtsterkte veranderen met code 0005 dacht ik.

Stromer52
Plaats reactie