laadpunt Shimano Di2 op een onmogelijke plek

Lomito

Voor de aardigheid heb ik de Di2-oplader zelf eens aangesloten, binnen twee minuten zat de stekker op z'n plek. Het is een lastige plek, 2x proberen en de derde keer zat de stekker aangesloten. Ik begrijp de koude drukte eerlijk gezegd niet... :roll:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik denk dat BartyTime het beste even aan zijn dealer kan vragen om het voor te doen. Dat is een stap die je redelijkerwijs eerst onderneemt alvorens een terugroep-actie te eisen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
BartyTime

:cool2: :cool2:
Met enorm veel gepiemel gelukt. Eindelijk. Tangetje en vanaf de andere kant ging het iets makkelijker.
Ik blijf mij echter verbazen over de idiote plek en een enkel lid die er blijkbaar genoegen in schept om mij te kleineren in plaats van met constructieve oplossingen komen. Ernstig.
BartyTime

Stromeur schreef: 22 okt 2018, 13:32 Ik denk dat BartyTime het beste even aan zijn dealer kan vragen om het voor te doen. Dat is een stap die je redelijkerwijs eerst onderneemt alvorens een terugroep-actie te eisen.
Is toch niet geheel onredelijk beste Stromeur als blijkt dat je met schroevendraaiers en tangen aan de gang moet om het erop te krijgen? Met krassen en ergernis tot gevolg. Waarom nou niet gewoon met mij eens zijn dat hier verdraaid slecht over na is gedacht? Het woord gebruikersgemak komt nou niet op de 1e plaats of wel?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

BartyTime schreef: 22 okt 2018, 14:01 Waarom nou niet gewoon met mij eens zijn dat hier verdraaid slecht over na is gedacht?
Je vroeg om een oplossing, die heb je gekregen (meerdere). Het lijkt me oprecht niet onredelijk om je dealer bij zoiets om advies te vragen, ook om ergernis en erger: krassen op je mooie Stromer, te voorkomen.

Dank aan de meedenkende forumleden/ST5 bezitters :ay

Voor iedereen met vragen/opmerkingen over de onhandige locatie van de Di2 laad-aansluiting: open gerust een nieuw topic.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gesloten