STROMER TREFFEN LAGE LANDEN

Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Lomito schreef: 13 okt 2018, 14:43 Geweldig initiatief Peter, voor zover enigszins mogelijk (in mijn geval is dat 99%) wil ik van de partij zijn. Ik zal de datum vrijhouden! :cool2: :cool2: :cool2:
He Lomito,

Prima, met sessie bedoel ik een kleine meeting om de neuzen in dezelfde richting te stemmen, wat brainstormen hoe we van het treffen der lage landen een sportieve en gezellige dag kunnen maken. Vandaar een voorstel dit te doen op 17/11/2018 in Ronse. Indien het weer dit toelaat kunnen we op 17/11/2018 eventueel ook een kort voorsmaakje proeven van het parcours??
Indien je daarvoor intekent , met alle plezier en je bijdrage , net zoals deze van alle andere aanwezigen, wordt zeker geapprecieerd! Al denk ik dat het "blauwtje" daar voor iets tussen zit?! :lol:
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Lomito

Prima, dan hoor ik wel wanneer het treffen der Lage Landen gaat plaatsvinden. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Prima, zet m op daar in Ronse, ik hoor graag wanneer het werkelijke Treffen gaat plaatsvinden :cool2:
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Misschien zijn er nog andere Stromers vanuit de omgeving Almere die naar Ronse willen. Ik kan totaal 2 Stromers op de fietsendrager monteren. Misschien een optie om samen te rijden dan. Hoor wel wie er interesse heeft.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ook ik heb interesse, echter met een cabriolet geen mogelijkheid om mijn ST2 mee te nemen vanuit Arnhem.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Relax heren. Dit is pas de orientatie meeting waarin het treffen besproken gaat worden.

@Marco: Arnhem naar Veghel is goed te doen, dus zodra dit rond is kun je vanaf hier meerijden. Zo'n klein Stromertje kan wel naast mijn fiets op de drager :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Ik kan naast mijn ST5 nog een andere Stromer meenemen op de fietsendrager.
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Echt zeer tof dat er zoveel interesse is en inderdaad geen reden tot nervositeit. De boot steekt nog niet van wel!
17 November is een vergadering van de mede-organisators, nog niet het treffen der lage landen. Voor alle duidelijkheid , die gaat door op nog onbepaalde datum in het voorjaar ergens in de Vlaamse Ardennen.

Ik post hier wel af en toe om de vooruitgang der zaken uit te lichten.
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Peter 2 schreef: 13 okt 2018, 14:13 Voilà, mijn batterijen opgeladen na mijn tripje van vorige week! Met veel goesting stel ik volgende datum voor ,zaterdag 17/11/2018 ? Aan Stromer 9000, Jovdt, JeroenDG en Maarten en eventuele andere streekgenoten graag PB met jullie voorstellen?
Ik stel voor eerste sessie bij mij thuis te doen in Ronse. De oplaadpaal staat klaar! :d3:

even ter info, heb mijn FM in Zwalm aangesproken en wil in het verhaal meegaan en zijn steun verlenen.
PB is verstuurd, ik kijk er al naar uit :D
Met het enthousiasme dat hier al te zien is denk ik dat we er inderdaad iets leuk van gaan kunnen maken.
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Voila,

Meeting ter voorbereiding is bevestigd.
Jo, Maarten, Jeroen, en ik plannen dus een rit in de Vlaamse Ardennen die zal doorgaan in april, mei, juni...2019.
Wie er nog wil bijzijn op de oriëntatiemeeting, graag een PB🚵‍♂️.

Afspraak zaterdag 17/11 rond 9 uur in Ronse ten huize Peter

Peter2
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Plaats reactie