Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
porter schreef: ↑11 okt 2018, 09:31
ik denk dat een gebruikte Stromer een betere waarde houd als we dealers kunnen opsommen welke je gewoon wel helpen.
Ik denk dat dat een slecht plan is: dan gaat iedereen met een prut dealer ineens naar de dealers in die lijst toe, ik gok dat die dealers er dan snel mee ophouden.
Daarnaast wordt dit bijna een vrijbrief voor mensen die voor een dubbeltje vooraan willen zitten: koop je fiets voor minder bij een dozenschuiver en laat garantie dingen door de goede dealers uit de lijst oplossen... Gevolg: goede dealer kan steeds minder korting geven en dozenschuiver kan nog goedkoper gaan verkopen... Geen wenselijke uitkomst wat mij betreft!
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
porter schreef: ↑11 okt 2018, 11:34
top dank je wel !
Inmiddels ook een dealer gevonden welke aangeeft dat de garantie wel overgenomen word.
topics zeer nuttig.
Zo hoort het.
Ik heb ook een 2e hand stromer gekocht binnen de 2 jaar en ik kon de resterende garantie overnemen.
Check altijd voor aanschaf van een gebruikte stromer of de dealer waar de fiets in onderhoud is en is geregistreerd de garantie voortzet op naam van de nieuwe eigenaar. Hij/zij kan dan direct na aanschaf zorgen voor registratie bij stromer zodat de OMNI app ook werkt. Eén belletje een je weet het.
Mijn "oude" Stromer ST1X had een nieuw achterwiel gekregen (uitgevallen temperatuursensor .....hele wiel + motor onder garantie gewisseld). En in mijn OMNI-app kon je dus bij de bedrijdsinstellingen zien dat deze grote ingreep had plaatsgevonden. Er stond zelfs een datum bij.
Dat was niet alleen dus bekend bij een dealer voor inzage maar ook bij de nieuwe gebruiker. Het stond gewoon in de standaard fiets-gegevens. Heel netjes.
Zoals alle bovenvenstaand advies: onderbrengen bij een Stromer-dealer.