Controle van een tweedehands ST2

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

porter schreef: 11 okt 2018, 09:31 ik denk dat een gebruikte Stromer een betere waarde houd als we dealers kunnen opsommen welke je gewoon wel helpen.
Ik denk dat dat een slecht plan is: dan gaat iedereen met een prut dealer ineens naar de dealers in die lijst toe, ik gok dat die dealers er dan snel mee ophouden.
Daarnaast wordt dit bijna een vrijbrief voor mensen die voor een dubbeltje vooraan willen zitten: koop je fiets voor minder bij een dozenschuiver en laat garantie dingen door de goede dealers uit de lijst oplossen... Gevolg: goede dealer kan steeds minder korting geven en dozenschuiver kan nog goedkoper gaan verkopen... Geen wenselijke uitkomst wat mij betreft!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
porter
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 mei 2018, 17:35
Locatie: Provincie Utrecht

top dank je wel !

Inmiddels ook een dealer gevonden welke aangeeft dat de garantie wel overgenomen word.
topics zeer nuttig.
Gebruikersavatar
harmroest
Expert
Expert
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 mar 2018, 06:17
Locatie: Eemnes

vaak wel de garantie maar niet de arbeidstijd die nodig is om een garantiegeval uit te voeren.
🇳🇱 Stromer ST2 20inch model 2017 April 2019 13000+Km 🔋 Li-ion ±1kWh 🚲
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

porter schreef: 11 okt 2018, 11:34 top dank je wel !

Inmiddels ook een dealer gevonden welke aangeeft dat de garantie wel overgenomen word.
topics zeer nuttig.
Zo hoort het.
Ik heb ook een 2e hand stromer gekocht binnen de 2 jaar en ik kon de resterende garantie overnemen.

Check altijd voor aanschaf van een gebruikte stromer of de dealer waar de fiets in onderhoud is en is geregistreerd de garantie voortzet op naam van de nieuwe eigenaar. Hij/zij kan dan direct na aanschaf zorgen voor registratie bij stromer zodat de OMNI app ook werkt. Eén belletje een je weet het.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Helemaal eens met Elsje !

Mijn "oude" Stromer ST1X had een nieuw achterwiel gekregen (uitgevallen temperatuursensor .....hele wiel + motor onder garantie gewisseld). En in mijn OMNI-app kon je dus bij de bedrijdsinstellingen zien dat deze grote ingreep had plaatsgevonden. Er stond zelfs een datum bij.
Dat was niet alleen dus bekend bij een dealer voor inzage maar ook bij de nieuwe gebruiker. Het stond gewoon in de standaard fiets-gegevens. Heel netjes.

Zoals alle bovenvenstaand advies: onderbrengen bij een Stromer-dealer.

Stromer ze,
Reinout
Plaats reactie