Stromer ST1 in brand

Gebruikersavatar
BMartens
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 apr 2018, 08:57
Locatie: Berlaar, Antwerpen (BE)

Ik ben gewoon benieuwd naar de omstandigheden en het vervolg. Wat is er gebeurd? Meer niet.
Klever X Speed Orange (04/'18 - ...)
Trek XM700+ (06/'17 - 04/'18)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

krol schreef: 04 okt 2018, 15:06 Als je het beter weet en iedereen wil overtuigen dat stromer toch zo goed is
Het is een goed gebruik op het Stromer Forum om de discussie op inhoud te voeren en niet op de persoon. Zie ook de huisregels, waarmee je akkoord bent gegaan toen je jezelf gisteren als gebruiker registreerde.

Verder is mijn advies: beter lezen wat ik over dit geval heb geschreven. Mijn insteek is dezelfde als die van BMartens, maar juist reacties zoals hierboven gequote maken dat ik van geschokt via flinke frons naar ongeloof ben afgegleden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Idem. Ik heb aangegeven waarom ik twijfels heb, maar ik laat me erg graag overtuigen van mijn ongelijk. Dus kom aub met het volledige verhaal en dan lezen we graag wat hier precies speelt.

Maar wel graag een discussie gebaseerd op feiten en/of meningen. Een aanval op de persoon is erg gemakkelijk om af te leiden, maar zo pakken we dat dan ook op: als een gebrek aan inhoud.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
bikerke
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 jul 2017, 16:18

krol schreef: 04 okt 2018, 15:06 Als je het beter weet en iedereen wil overtuigen dat stromer toch zo goed isendit niet kan neem dan maar eens contact op met de fietswinkel velo loft in eke belgie daar werd deze fiets nieuw aangekocht en onderhouden
Mocht u nu eens met een stukje taart en uw gsm langs gaan bij uw colega, dan zal hij er wel geen probleem mee hebben dat u enkele foto's trekt van zijn uitgebrande stromer.
U kan dan deze hier plaatsen en dan zijn alle twijfels van de baan.
En, uw colega heeft een ongeval gehad met een kettingzaag ( naar ik dacht)
Dan moet het al een zeer zwaar ongeval geweest zijn dat hij dit niet zelf zou kunnen.
Mvg
Een NOT believer
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

De Jan zijne stromer is opgehaald door stromer zelf voor onderzoek ,
Er zijn dus 2 plaatsen waar je kunt na vragen of het wel echt is nogmaals de dealer in Eke bij Gent (kan je bij twijfel altijd eens naar bellen) of bij stromer zelf want zij zijn in het bezit van de uitgebrande stromer
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik zou me echt zorgen over Stromer (en die dealer) gaan maken als ze mij antwoord zouden geven op de vraag wat er met de Stromer van Jan is. Althans, als het antwoord iets anders is dan: "gaat je niks aan".

Ofwel: kom aub met overtuigende argumenten.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

Als stromer zelf en de dealer u niet kunnen overtuigen wie dan wel?
Gebruikersavatar
BMartens
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 apr 2018, 08:57
Locatie: Berlaar, Antwerpen (BE)

Het gaat om het volgende. Je collega zet een filmpje online van een schijnbaar brandende Stromer, en daarna is het stil. Nul uitleg.

Dan is het logisch dat mensen onraad ruiken.
Klever X Speed Orange (04/'18 - ...)
Trek XM700+ (06/'17 - 04/'18)
krol
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 sep 2017, 18:19

Ik merk op dat je in Berlaar woont en ik in Lier dan kan eens afspreken en samenkomen toch geen probleem zijn
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

krol schreef: 04 okt 2018, 18:30 Als Stromer zelf en de dealer u niet kunnen overtuigen wie dan wel ?
Wegens privacy wetgeving mógen zij mij niet overtuigen. Zou een beetje raar zijn als jij bij mijn FM details over mijn fiets zou kunnen opvragen...

Wat mij betreft is het verhaal simpel: Jan heeft een filmpje online gezet en daarna is er radiostilte, behalve dan van een paar collega's die gelijk de aanval kiezen. Als jullie in plaats van de aanval eens zouden kiezen voor beantwoorden van de vragen die, naar mijn mening, terecht gesteld worden dan kunnen we het over de inhoud gaan hebben.

Wil hij niet op de inhoud ingaan, ook prima maar dan stel ik voor dat hij het filmpje de volgende keer niet post. Een spectakel online zetten en niet reageren geeft al snel ongeloof.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie