Windgeruis

Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

ik heb de streamerz cat-ears ook bij Amazon.de besteld

voor dat geld wil ik het wel eens proberen
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Awv schreef: 30 aug 2017, 22:41 Het was nat! Maar ben overeind gebleven. Lang leve het spatlapje.
Maar je wilde het van Sylvia hoten denk ik :hy:
:D :D Nou t was mij te heftig, heb nog geen goede regenkleding....volgende week maar weer op de Stromer naar t werk!
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Stromeur schreef: 30 aug 2017, 22:50
Fastedde schreef: 30 aug 2017, 22:36 Enne, hoe ging t vandaag in de regen?
Helaas: niet. Omdat mijn paardrijden wegens de zomerplanning op de manege met een uur was vervroegd, moest ik helaas met de auto naar Leeuwarden anders zou ik het niet halen.

Ik beloof je: bij de volgende bui (nouja bui: zegmaar non-stop regen vandaag) en mits mijn agenda het toelaat ben ik van de partij!
:mrgreen: ik zal niet teveel off topic gaan! Vervelend joh! :ck:
+ST2S and n-joying it to the max...
Albert
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 aug 2017, 11:40
Locatie: Mijdrecht

Dank voor de tips allemaal! Ik heb de Slipstreamz spoiler en de Windblox besteld. Zal ze even vergelijken qua comfort en koppel mijn ervaringen aan jullie terug! En ja, in de winter geen last, want dan dragen we een gezellig bivakmutsje onder de helm :ay
ST2. Stad en land. Woon-werk met een grote glimlach! 8-)
Danigator
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:47

Ik ben zelf doof aan 1 oor en vind het geruis ook nogal storend aan mijn goede oor, heb n.a.v. dit item ook de windblox pro besteld. Ben benieuwd.
Sinds juli 2017 ST1X met bodyfloat, shockstop, cateye, Shimano SPD :cool2:
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

AmPeer schreef: 31 aug 2017, 00:12 ik heb de streamerz cat-ears ook bij Amazon.de besteld

voor dat geld wil ik het wel eens proberen
Nou het scheelt mogelijk wel wat in geluid maar ik zie er uit als een orthodoxe jood
( verder niets mis mee maar ik ben het niet en wil er ook zo niet uitzien)

Dus inmiddels heb ik ze mede om ijdelheidsredenen weer van de helm verwijderd
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Met een tussenlaagje met capuchon en de Cartoni Vigor geen last windgeruis. Helm over de oren helpt prima. Eerder een fietshelm op de SP gedragen maar nu met de dichte helm is het pas lekker rustig.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Sindskort cat ears, ben erg tevreden!
Lomito

Voorlopig rijd ik met een lekker warme muts die de oren afdekt en geen last van winderuis. Maar van het voorjaar zal ik toch echt aan de Elvis moeten.
Bertus
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 sep 2017, 11:33

Ik rijd sinds vorige week met de Cat-Ears Air Streamz.

Ze bevallen erg goed! Past goed op de helm (ABUS + Pedelec) Toch een behoorlijk verschil; Voorheen werd ik nog wel eens verrast door achteropkomende verkeer, als ik vergat te spiegelen. Ik zit ook een stuk rustiger op de fiets; het hinderlijke geruis is een stuk minder ! :bf:
Wow, what a ride ! Stromer ST 1 - 630 Wh - Bodyfloat - Quadlock - Ortlieb backroller - Cateye BM45
Plaats reactie