Eerste ervaringen met de Stromer ST5

pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Het was dus een breuk in het contact van de batterij.
Voorlopig hersteld tot het nieuw onderdeel binnen is, dus ik kan voorlopig terug op mijn "5" knallen!
Net een testritje gedaan en alles marcheerde toch terug! :cool2:
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

En plaats waren er alle problemen opnieuw :dwarf: na een week feilloos knallen :bh:
Geen ondersteuning, vanzelf heropstarten, scooteren ...

Om 9h binnengedaan bij de fm. Controller vervangen en mn zoon is mn 5 gaan ophalen. Thx fm om dit zaterdag zonder afspraak effe te doen :ay
Morgen (zondag, gebeurd zelden een keer) kunnen we dus opnieuw knallen naar t werk.
Hopelijk nu dus geen storingen meer
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
greg
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 mei 2018, 21:41

Dit zijn mijn TMM waarden bij stilstand. Is dit goed?
Bijlagen
20180930_171134.jpg
20180930_171134.jpg (3.65 MiB) 2840 keer bekeken
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Misschien onnozele vraag, maar waar vind ik die waardes?
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Lomito

In het service-menu van de OMNI. Druk op de knop onder de OMNI, houdt de rechter remhendel vast en druk dan op menu en houdt die 2 tellen vast waarna je de remhendel loslaat. Je komt nu in het menu met als extra het servce-menu. Daar kies je Sensors.
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Lomito schreef: 30 sep 2018, 21:50 In het service-menu van de OMNI. Druk op de knop onder de OMNI, houdt de rechter remhendel vast en druk dan op menu en houdt die 2 tellen vast waarna je de remhendel loslaat. Je komt nu in het menu met als extra het servce-menu. Daar kies je Sensors.
Top! Merci! :bf:
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
greg
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 mei 2018, 21:41

Volgens de FM zouden de waardes van de TMM-sensor van een ST5 tussen de 0,5V en de 1,5V moeten liggen, itt de ST2, waarbij deze waardes tussen de 1V en 2V moeten liggen.
Nu vraag ik me af, kan je beter tegen de 1,5V aanleunen, of omgekeerd, tegen de 0,5V?
Want ik heb het gevoel dat hij de laatste 10 dagen net die laatste punch mist. 48,5km/h ging vroeger vrij vlot bij sportief trappen. Nu blijft hij wat rond de 47,5-48km/h hangen heb ik het gevoel. Trapsensor al een paar keer gecalibreerd zoals het hoort...
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

allesstroomt schreef: 28 sep 2018, 20:25 BEn alvast blij te horen dat de service van gaethofs zo goed is als ik dacht dat ie zou zijn. Ik ben nog steeds aan het wachten op de st5.
Maak je geen zorgen over de service van Gaethofs. Die is gewoon onberispelijk, en vader Gaethofs is technisch absoluut zeer vakbekwaam. Mijn vorige speedpedelec werd bij Gaethofs onderhouden, nooit te klagen gehad over hun service en behulpzaamheid.

De enige reden dat ik mijn Stromer er niet heb gekocht, was omdat ik een handelaar veel dichterbij had die al langer in Stromer handelde en ook goed aangeschreven was. We kunnen over de Stromerdealers nabij de marginale driehoek echt niet klagen. Ook Verbinnen lijkt me echt correct (heb ik wel geen verdere ervaringen mee)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

tomasj, dat Gaethofs prima service levert heb ik al mogen ondervinden: ik heb hun test st2 meegekregen omdat ze zelf vinden dat het nu wel lang begint te duren voor mijn st5 er is. Ik moet vakman Adrien er nu enkel nog van overtuigen om een kransje bij te steken. Dat ziet hij nog niet zitten. Nog niet :)

Wat de marginale driehoek betreft: ik val er net buiten haha
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

allesstroomt schreef: 01 okt 2018, 17:56 Wat de marginale driehoek betreft: ik val er net buiten haha
De drie dealers waarvan ik spreek (Verbinnen, Gaethofs en Mundo Cyclo) vallen alle drie buiten de marginale driehoek.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie