Post hier een foto van jouw Speed Pedelec!

Gebruikersavatar
Johan.vd
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 67
Lid geworden op: 12 mei 2018, 22:13
Locatie: België, Vlaams-Brabant
Merk SP: Klever X speed 2018
Km-stand: 32000

Prachtige foto !! :cool2:
Klever x-speed grijs xl , ww 32 km enkel.
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Krid schreef: 19 sep 2018, 16:08 Weliswaar val ik voor mooie voorwerpen, zeker als het om fietsen gaat, en vind ik dat Bordo slot helemaal niet mooi, helaas eist m’n verzekering dat het erop staat. Pech, zo'n ringslot is inderdaad veel mooier.

Wat uiteindelijk in de bus viel, Michiel, was geen saddle bag, maar een seatpost bag (medium). Een goed advies, super handig. Alle dingen die ik kwijt wil passen erin, inclusief een middelgrote camera
Vreemd dat verplichte Bordo slot. Is toch ook met ART2?

Kun je misschien hier viewtopic.php?t=123 wat foto’s posten van je fiets met die Ortlieb Seat-Post bag M: geweldige tas met ventiel :cool2:

PS er zijn ook extra fixeerbandjes voor te koop. Misschien handig met vol gewicht

https://www.ortlieb.com/nl/Fixeerband%2 ... Seat-Pack/
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Krid schreef: 18 sep 2018, 22:35
Inderdaad, een Stromer zonder bagagedrager is stukken mooier.
Een bestelde bagagedrager heb ik maar afgeblazen, ik kan het niet over m'n hart krijgen, de fiets wordt trouwens niet voor WW gebruikt. Dus nu nog op zoek naar een zadeltas met volume van een liter of vijf. Het liefst wou ik nog iets in leder, retro, maar voorlopig ben ik er nog niet uit. Zoeken is altijd een plezier.
Zoiets als dit? Is van Br**ks. Ik ga wel een bagagedrager erop zetten, zo snel als ze beschikbaar zijn, ik vi
IMG_4031.jpg
IMG_4031.jpg (4.06 MiB) 3499 keer bekeken
IMG_4032.jpg
IMG_4032.jpg (3.67 MiB) 3499 keer bekeken
nd het mooier met en vooral veel praktischer. Ik heb normaal steeds achter fietszakken bij (op ST2)
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

mhoutman schreef: 20 sep 2018, 00:07Vreemd dat verplichte Bordo slot. Is toch ook met ART2?

Kun je misschien hier viewtopic.php?t=123 wat foto’s posten van je fiets met die Ortlieb Seat-Post bag M: geweldige tas met ventiel :cool2:

PS er zijn ook extra fixeerbandjes voor te koop. Misschien handig met vol gewicht

https://www.ortlieb.com/nl/Fixeerband%2 ... Seat-Pack/
Vind ik ook vreemd.
Maar zowel de omniumpolis als het slot werden als toegift aangeboden, en volgens de FM eist de verzekeraar dat precieze slot. Ik liet het maar voor wat het is, een gekregen paard, enz.
De draad waarnaar je verwijst, gaat over een fietstas bovenop een racktime drager, ik stuur je wat foto's per PB.
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

macfiets schreef: 20 sep 2018, 14:50Zoiets als dit? Is van Br**ks. Ik ga wel een bagagedrager erop zetten, zo snel als ze beschikbaar zijn, ik vind het mooier met en vooral veel praktischer. Ik heb normaal steeds achter fietszakken bij (op ST2)
Inderdaad zocht ik een zadeltas. Heel mooi die Brooks trouwens, 't was een van de tassen waaraan ik dacht.
Uiteindelijk werd het een Ortlieb Seatpost Bag M (zie foto hoger), ook erg praktisch.
Als jij normaal altijd achtertassen hebt, wat een geluk dat jij de bagagedrager mooi vindt.
Smaken verschillen, maar mocht ik de fiets nodig hebben om grotere dingen te vervoeren ging er waarschijnlijk ook een op.
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

IMG_0687.jpg
IMG_0687.jpg (845.79 KiB) 3497 keer bekeken
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Die schapen willen achterop op de bagagedrager! Misschien passen ze wel in een ortlieb seatpack L. Die heb ik, maar heb st5 nog niet :)

Btw, Krid en macfiets: is het een nieuwe trend een foto te plaatsen van je st5 bij een kasteel? En hetzelfde dan nog?
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

allesstroomt schreef: 20 sep 2018, 18:46 Btw, Krid en macfiets: is het een nieuwe trend een foto te plaatsen van je st5 bij een kasteel? En hetzelfde dan nog?
De aftrap is gegeven.
Kom maar langs, allesstroomt, en hang alvast je Stromer aan je seatpack ;-)
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mooie foto weer Krid. Het lijkt wel een beetje op mijn habitat hier in het Fryske: dijken, zee en schaapjes. Ik hou ervan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tip van Martin. Niet zijn Stromer, niet de mijne, maar Stromers Stromer. Gezellig naast een matchende Corvette bij Interbike USA:

Stromer ST3.png
Stromer ST3.png (2.27 MiB) 3306 keer bekeken
Bron: Instagram stromerbike.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie