Post hier een foto van jouw Speed Pedelec!

jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Dagrijlicht kan je wel uitzetten (via service menu), maar dan staat het altijd uit. :bh:
Op de 2S en 5 heb je natuurlijk nog je daglicht van de M99, maar waarom zou je het uitzetten :?: , verbruikt nagenoeg niets :ay
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Gefeliciteerd met die mooie ST3, wachten wordt weer wat moeilijker.
Even vraagje; zitten je remgrepen zo wel lekker? Dat zouden toch 2 vingergrepen zijn. Ze lijken zo ver naar buiten te staan om lekker met wijs- en middelvinger te remmen
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

In daglicht erg fraai. Mooier dan ik tot nu toe op studio en showroomfotos heb gezien.

@zippybiky: Die remgrepen: niet iedereen vind het fijn om met 1 of 2 vingers te remmen. Dus snap dat een fiets zo wordt afgeleverd. Bij de ST5 heb je echter het probleem dat je helemaal niet kunt verstellen....
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Eerste ervaringen van TomV84 met zijn ST 3 LE afgesplitst naar een eigen topic:

viewtopic.php?f=5&t=1753
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

M'n Stromer werd vandaag geleverd, na zes lange weken wachten.
Tjonge, wat een machine ...
Dus gelijk op deze mooie zomerse dag even een rondje gemaakt.
Ik was zinnens er een BodyFloat op te zetten, maar de voorlopige bevinding is dat de dikke banden voor mij genoeg vering geven.

IMG_0637.jpg
IMG_0637.jpg (882.09 KiB) 3293 keer bekeken
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Martin

Mooie foto en hele mooie ST5 natuurlijk. :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Eens met Martin. Heel, heel veel plezier met dit fraaie beest :d3:

Naarmate ik trouwens meer foto's zie van de ST5 snap ik de beslissing van Stromer wel om hem zonder bagagedrager te leveren. Of eigenlijk: ik snap de design-afdeling van Stromer wel, ik vind de ST5 zonder drager echt veeeeeeeel mooier. (Alleen totaal niet praktisch voor de doorsnee commuter.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

Dank jullie wel beiden.
Inderdaad, een Stromer zonder bagagedrager is stukken mooier.
Een bestelde bagagedrager heb ik maar afgeblazen, ik kan het niet over m'n hart krijgen, de fiets wordt trouwens niet voor WW gebruikt. Dus nu nog op zoek naar een zadeltas met volume van een liter of vijf. Het liefst wou ik nog iets in leder, retro, maar voorlopig ben ik er nog niet uit. Zoeken is altijd een plezier.
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Krid schreef: 18 sep 2018, 22:35
...een Stromer zonder bagagedrager is stukken mooier.
Een bestelde bagagedrager heb ik maar afgeblazen, ik kan het niet over m'n hart krijgen, de fiets wordt trouwens niet voor WW gebruikt. Dus nu nog op zoek naar een zadeltas met volume van een liter of vijf. Het liefst wou ik nog iets in leder, retro, maar voorlopig ben ik er nog niet uit. Zoeken is altijd een plezier.
Dirk, het spatbord "verstoord” idd de ronde lijn van het dikke achterspatbord. Dat was bij de ST2s eigenlijk ook al zo.

Je zult zien dat de fiets zonder ABUS Bordo slot nog mooier wordt. Misschien toch maar overwegen om een ouderwets ringslot monteren; is ook een stuk praktischer en o.a. de ABUS 5650 L heeft gewoon ART 2 goedkeuring plus er kan een lange insteekketting in.

Van een tasje ben je reeds voorzien. Prima keuze die Ortlieb Saddle bag M :ay
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

Weliswaar val ik voor mooie voorwerpen, zeker als het om fietsen gaat, en vind ik dat Bordo slot helemaal niet mooi, helaas eist m’n verzekering dat het erop staat. Pech, zo'n ringslot is inderdaad veel mooier.

Wat uiteindelijk in de bus viel, Michiel, was geen saddle bag, maar een seatpost bag (medium). Een goed advies, super handig. Alle dingen die ik kwijt wil passen erin, inclusief een middelgrote camera.

Vanmorgen maakte ik opnieuw een mooie rit door Zeeland, m'n dag kan niet meer kapot. Er stond een wind rond 5 Beaufort, met windstoten tot 7, en ik was aangenaam verrast. Na 50 km. stond de batterij nog op 50%, ook al gebruikte ik af en toe stand 3 en stand S. Het plan om met een tweede accu nog langere afstanden af te leggen, laat ik maar varen.

Tjonge, wat een fiets … Ik reed op fietsen in alle soorten en formaten, maar dit tart gewoon alle verbeelding.

Af-en-toe-moet-men-stoppen-en-bewonderen.jpg
Af-en-toe-moet-men-stoppen-en-bewonderen.jpg (823.72 KiB) 3606 keer bekeken
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Plaats reactie