Aankoop bij Mango e-mobility

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gefeliciteerd! De kleur Sand is echt prachtig :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Hans B
Expert
Expert
Berichten: 104
Lid geworden op: 10 aug 2018, 17:33
Locatie: Zoetermeer

Dank je wel Stromeur!
Just think of happy thoughts and you'll fly (Peter Pan )
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Hans B schreef: 11 sep 2018, 17:28 Vandaag de knoop doorgehakt! Onze stromer Sand kleurig uit 2018 met accu upgrade naar 983wh gekocht bij Mango E-mobility in Wateringen voor een wel hele fraaie prijs. Volgende week afhalen..we zijn er blij mee. Dank voor het meedenken! :cool2:
Gefeliciteerd!
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Hans B
Expert
Expert
Berichten: 104
Lid geworden op: 10 aug 2018, 17:33
Locatie: Zoetermeer

Dank je wel Polling
Just think of happy thoughts and you'll fly (Peter Pan )
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Mooi om te zien hoe in dit draadje gewoon als volwassenen meningen op tafel worden gegooid, zonder elkaar aan te vallen en met respect voor elkaars visie. En dat dat dan een fatsoenlijke conclusie uit getrokken kan worden.

Gaaf :bf:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Inderdaad erg fijn. De argwaan richting Mango vind ik persoonlijk best begrijpelijk, maar als blijkt dat de service op hetzelfde niveau is als dat van de reeds populaire dealers, dan is iedereen weer geholpen met nog een goeie dealer erbij. Ik hoop natuurlijk dat de technische dienst nooit nodig is en dat er vele probleemloze kilometers worden weggetikt, maar áls er eens service nodig is van de MangoMan die zelf ook een Stromer heeft (nice), dan horen we natuurlijk weer graag de ervaringen. :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Hans B schreef: 11 sep 2018, 17:28 Vandaag de knoop doorgehakt! Onze stromer Sand kleurig uit 2018 met accu upgrade naar 983wh gekocht bij Mango E-mobility in Wateringen voor een wel hele fraaie prijs. Volgende week afhalen..we zijn er blij mee. Dank voor het meedenken! :cool2:
Gefelicteerd Hans en mooi dat het toch een 2018 model is geworden :cool2:

Verzekeren zij ook via ENRA of bij een ander ?
Hans B
Expert
Expert
Berichten: 104
Lid geworden op: 10 aug 2018, 17:33
Locatie: Zoetermeer

mhoutman schreef: 12 sep 2018, 10:16
Hans B schreef: 11 sep 2018, 17:28 Vandaag de knoop doorgehakt! Onze stromer Sand kleurig uit 2018 met accu upgrade naar 983wh gekocht bij Mango E-mobility in Wateringen voor een wel hele fraaie prijs. Volgende week afhalen..we zijn er blij mee. Dank voor het meedenken! :cool2:
Gefelicteerd Hans en mooi dat het toch een 2018 model is geworden :cool2:

Verzekeren zij ook via ENRA of bij een ander ?
Dank je wel MHoutman,
Ik had reeds een ANWB verzekering dat nu tijdelijk geschorst is sinds ik mijn Riesse&Muller charger verkocht had, dus ik zet deze straks voort met de Stromer. Dus hier is nauwelijks over gesproken. Of ik moet aankomende week iets beters vinden. Van Enra had ik nog nooit gehoord, dus die ga ik straks ff googlen of opzoeken op dit forum
Just think of happy thoughts and you'll fly (Peter Pan )
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Hans B schreef: 12 sep 2018, 20:17
mhoutman schreef: 12 sep 2018, 10:16
Hans B schreef: 11 sep 2018, 17:28 Vandaag de knoop doorgehakt! Onze stromer Sand kleurig uit 2018 met accu upgrade naar 983wh gekocht bij Mango E-mobility in Wateringen voor een wel hele fraaie prijs. Volgende week afhalen..we zijn er blij mee. Dank voor het meedenken! :cool2:
Gefelicteerd Hans en mooi dat het toch een 2018 model is geworden :cool2:

Verzekeren zij ook via ENRA of bij een ander ?
Dank je wel MHoutman,
Ik had reeds een ANWB verzekering dat nu tijdelijk geschorst is sinds ik mijn Riesse&Muller charger verkocht had, dus ik zet deze straks voort met de Stromer. Dus hier is nauwelijks over gesproken. Of ik moet aankomende week iets beters vinden. Van Enra had ik nog nooit gehoord, dus die ga ik straks ff googlen of opzoeken op dit forum
Het zal me niets verbazen als ENRA beter uit de bus komt, zeker qua prijs. Succes :)

https://www.enra.nl/verzekeringen/high-speed-e-bike
https://www.enra.nl/upload/208.pdf
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Hans B schreef: 12 sep 2018, 20:17 Ik had reeds een ANWB verzekering dat nu tijdelijk geschorst is sinds ik mijn Riesse&Muller charger verkocht had, dus ik zet deze straks voort met de Stromer. Dus hier is nauwelijks over gesproken. Of ik moet aankomende week iets beters vinden. Van Enra had ik nog nooit gehoord, dus die ga ik straks ff googlen of opzoeken op dit forum
Na wat vergelijk heb ik de verzekering uiteindelijk opgesplitst, zie dit draadje:
viewtopic.php?f=17&t=35&p=32075&hilit=kingpolis#p32075
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Plaats reactie