Het grote ongevallen topic

Lomito

jjj schreef: 05 sep 2018, 21:19 Ik ben er nog, heb hoop op volledig herstel. Zal helaas de koplampentest dit weekeinde missen.
Mijn dealer uit Amersfoort gaat over twee weken de schade bij verzekering claimen (all risk verzekerd) en de fiets weer repareren. De toestand van de fiets is behalve dat de spiegel kapot is bij mij onbekend.

Door de medicatie zoals die nu afgegeven wordt mag ik geen alcohol; een therapeutische sessie moet ik dus even uitstellen...
Je kunt er zaterdagavond niet bij zijn maar wellicht kun je even gedag zeggen via een Whats-app-video, we zullen zaterdag ook proberen met Reinout contact te leggen.

Geen alcohol... :ai brrr. Nou ja, je kunt nog steeds morfine-surfen :d3: hoewel de golven nu wat kleiner zijn.

Ik hoop dat je vrijdag naar huis kunt en dan ook een beetje tot rust komen. We spreken/appen elkaar zaterdag!
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Jeroen,

Heftig verhaal en een aardige smak. Dat wat je beschrijft m.b.t. de ABS is mij bekend. Met de motor vol in de remmen, vooral de voorrem, en de motor duikt in de vering en staat redelijk snel stil. Onze Stromer zal bij zo’n reflex krachtig blokkeren met als gevolg een enorme buiteling. Voor je het weet lig je er dan. Ondanks alle breuken en kneuzingen mag je van geluk spreken dat erger is uitgebleven.

Dat biertje in Nijmegen, een Grand Cru of een Tap6, komt wel weer. Zorg maar eerst dat je goed hersteld.

Ik wens je daarbij heel veel sterkte en hoop je weer bij een van de Kalender evenementen te ontmoeten.

Hartelijke groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Jeroen,
Wat een klapper... een digitale knuffel doet je ribben geen pijn, dus hierbij!
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

jjj schreef: 05 sep 2018, 21:19 Donderdag 30 aug gebeurde er iets waardoor ik een hoofdstukje mocht toevoegen aan deze draad.

Gebroken sleutelbeen, 10 gebroken ribben (een aantal aan de achterkant de meeste aan de voorkant; een rib heeft zelfs 3 breuken), een scheurtje aan een wervel en ook iets van een afplatting, lichte hersenschudding (leve de lazer helm); voor de rest wisselgeld in de vorm van kleine schaafwondjes en blauwe plekken.

Het is nu woensdag, als het goed gaat blijft mag ik vrijdag naar huis. Er komt een bed in de woonkamer voor ca 3 weken. Daarna kijken we verder. Zal nog wel even duren voor ik naar het werk kan.

Door de medicatie zoals die nu afgegeven wordt mag ik geen alcohol; een therapeutische sessie moet ik dus even uitstellen...
Voorspoedig herstel Jeroen; dat zijn een hoop breuken zeg, ongelofelijk!
Die kwetsbaarheid blijft toch best wel iets wat ik vergeet. :ai
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Van harte beterschap Jeroen! Verplichte onthaasting voor een paar weken, knap maar snel weer op.

Groet Anne Wim
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Sven

Beterschap Jeroen!

En dank voor het opschrijven van je relaas.
Lomito

Polling schreef: 06 sep 2018, 22:55 Jeroen,
Wat een klapper... een digitale knuffel doet je ribben geen pijn, dus hierbij!
Mmm, daar zat ik ook mee, normaal maken we altijd veel grappen onderling maar ik heb mijn interacties met Jeroen bewust super neutraal gehouden om te voorkomen dat hij in een pijnscheut-lachsalvo schiet. De grappen liggen voor het oprapen maar ik houd mijn mond... :sling:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Van harte beterschap gewenst!
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Lomito schreef: 07 sep 2018, 17:40
Polling schreef: 06 sep 2018, 22:55 Jeroen,
Wat een klapper... een digitale knuffel doet je ribben geen pijn, dus hierbij!
Mmm, daar zat ik ook mee, normaal maken we altijd veel grappen onderling maar ik heb mijn interacties met Jeroen bewust super neutraal gehouden om te voorkomen dat hij in een pijnscheut-lachsalvo schiet. De grappen liggen voor het oprapen maar ik houd mijn mond... :sling:
Laat maar komen; ik zit onder de pijnstillers en weet een goede grap altijd te waarderen. (Mocht het echt pijn doen kom sla ik jou reacties gewoon een weekje over :aq )

gisteren uit het ziekenhuis ontslagen. Heb een bed gehuurd voor in de woonkamer. Voordeel van zo’n bed is dat je sneller je rust pakt. Op een bank (of gewoon bed) kan ik nog niet goed liggen. Pijn is aanwezig maar onder controle. Als je voordat je iets doet realiseert dat je het gaat voelen is het veel beheersbaarder.

Doordat ik thuis ben, met mijn gezin :ba , hond en katten om mij heen voel ik me weer veel beter.

Bedankt voor de reacties! :ay
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En straks als de post is geweest kun je *lekker* puzzelen. Daar meer verklap ik niet :bp:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie