Het stuur van de ST5
Beetje onzin, rij al 12 jaar met Velomobiel waar een 12 volt claxon in zit, snelheidsverschil is soms best hoog en claxonneer even kort en men kijkt achterom. Alleen oudelui die met electrisch ondersteunde fietsen en telefonerende fietsers blijven stoïcijns breed naast elkaar koetelen maar die horen ook geen bel.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe
Wat is dit mooi!Martin schreef: ↑18 aug 2018, 17:13 Kijk, die foto wilde ik maar al te graag zien.
Die ene foto met het prototype stuur waarin de connectoren netjes in een waxlaag zaten is dus niets mee gedaan in het productiemodel. Tot in hoeverre dit goed gaat bij een rit met veel regen...de toekomst zal het uitwijzen.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe
-
- Veteraan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
- Locatie: Gouda
- Merk SP: Klever N Rogue
- Km-stand: 7000
Hoe is je dat gelukt in de afgelopen maanden?
Volgens mij geen regen gevallen sinds de St5 uit is
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Het zal voor mij geen ST5 worden. Met dat stuur zijn zulke grote consessies gedaan aan de mogelijkheid om persoonlijk goed af te stellen dat ik het niet zie zitten. Ik ben zo enorm gewend aan het remmen met 1 of 2 vingers (shimano xt) dat ik echt niet meer terug wil naar de "ouderwetse" manier van remgreep montage. Best jammer dat zoiets knulligs eigenlijk voor sommigen de hele fiets de nek omdraait :-(.
Wordt dus ST3 of ST2s. Was er maar een ST3 met ST2s afmontage...... (microshift op zo'n dure fiets, hoe verzinnen ze het )
Wordt dus ST3 of ST2s. Was er maar een ST3 met ST2s afmontage...... (microshift op zo'n dure fiets, hoe verzinnen ze het )