Nieuw: de Stromer ST3

Martin

Ik vind het een pluspunt dat ook de ST3 in Zwitserland wordt gemaakt.
Ik weet bijna wel zeker dat ze het erg druk krijgen dan. Ik hoop van harte dat dit niet ten koste gaat van een perfecte uitlevering uit de fabriek.
Lomito

Ik heb hier twee huisgenoten die allebei geïnteresseerd zijn in de ST3. Zal toch wat zijn met 3 Stromers in de schuur... :ai
Martin

Zodra ze de kans krijgen om te rijden op een demo ST3 zijn ze om..100%.. :cool2:
Zijn ze alleen niet bang voor die snelheid van 45km/h?
Lomito

Mijn dochter heeft al op de ST5 gereden en kwam met een big smile terug, mijn vrouw heeft nog niet op de fiets gereden maar wil ook graag sneller rijden dan de 30 km/uur van haar gepimpte Flyer... :d3:
Lomito

Vandaag hoorde ik van de dealer dat ze binnenkort over een demo-ST3 en -ST5 kunnen beschikken. Dus dat wordt kennismaken met de nieuwe ST3/ST5 bij de dealer in Herveld die een ook bekend staat als de dealer van Herveld. :mrgreen:
Ofwel een nieuwe Stromer Forum Event in de maak... :az
Gebruikersavatar
Strömie
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 mei 2018, 12:41

Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Martin schreef: 05 aug 2018, 23:23 Ik vind het een pluspunt dat ook de ST3 in Zwitserland wordt gemaakt.
:?:
Gebruikersavatar
Duck
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2018, 11:06
Locatie: Opwijk

mhoutman schreef: 18 jun 2018, 22:52
Tomasj schreef: 18 jun 2018, 19:22 Zoals al eerder geschreven, Stromer ST2 productie stopt in augustus/september van dit jaar. Vanaf januari 2019 is zijn opvolger beschikbaar (de ST3 dus waarschijnlijk).
Sorry maar dat de productie van de ST2 in augustus/september stopt gaat er bij niet in. Dat ding wordt net een paar maanden eindelijk geproduceerd :ai
Ik snap het plan van stromer niet zo goed , productie ST2 stopt en de opvolger wordt pas maanden later in productie genomen. Dus maanden geen vervanger want ook ST2 is bijna niet verkrijgbaar.
Dit gaat ook bij stromer voor imago schade zorgen. Op zeer lange wacht tijden zit niemand te wachten.
Wachtende op ST3 wit - M confort
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Duck schreef: 17 aug 2018, 22:32
mhoutman schreef: 18 jun 2018, 22:52
Tomasj schreef: 18 jun 2018, 19:22 Zoals al eerder geschreven, Stromer ST2 productie stopt in augustus/september van dit jaar. Vanaf januari 2019 is zijn opvolger beschikbaar (de ST3 dus waarschijnlijk).
Sorry maar dat de productie van de ST2 in augustus/september stopt gaat er bij niet in. Dat ding wordt net een paar maanden eindelijk geproduceerd :ai
Ik snap het plan van stromer niet zo goed , productie ST2 stopt en de opvolger wordt pas maanden later in productie genomen. Dus maanden geen vervanger want ook ST2 is bijna niet verkrijgbaar.
Dit gaat ook bij stromer voor imago schade zorgen. Op zeer lange wacht tijden zit niemand te wachten.
De quote was van 18 juni j.l. en sindsdien weten we idd dat ST2 productie stopt maar volgens mij worden ze nu nog gemaakt althans uitgeleverd.

Wat Stromer tot begin volgend jaar met de vrijgekomen productiecapaciteit in Duitsland gaat doen is mij ook nog steeds niet helemaal duidelijk zeker omdat de ST3 LE in Zwitserland gemaakt wordt.
Gebruikersavatar
Duck
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2018, 11:06
Locatie: Opwijk

Ik heb ST3 vorige week besteld omdat de dealer de ST2 niet meer kon bestellen … dus volgens mij is er zelfs niet veel stock en gaan enkel de bestelde nog uitgeleverd worden.
Wachtende op ST3 wit - M confort
Plaats reactie