Accu sleutel verloren

Herman
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 aug 2018, 11:23

Beste allemaal,

Ik ben in de begindagen van mijn ST2 bezit mijn accusleutels verloren. Mijn fiets is nu bij de dealer om een accuradiusprobleem op te lossen maar ze kunnen niets omdat ze geen sleutels hebben.

Verder vertellen ze me via het callcentre dat ze niets voor me kunnen doen behalve slot uitboren en ook daar hebben ze geen prijs voor gegeven... (110 euro voor nieuw slotje las ik op google).

Natuurlijk kunnen ze een sleurelsetje nabestellen lijkt me maar ze hebben het niet eens geprobeerd via stromer.

Zelf heb ik stromer gebeld maar geen reactie en heb ik hen gemaild (wacht op antwoord). Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen in deze zodat de volgende die dit probleem heeft iig hier de oplossing kan vinden.

Weet iemand van jullie toevallig hier meteen een antwoord op?

Groeten,
Herman
Golvas

Toen ik mijn fiets ging afhalen werd me uitdrukkelijk verteld dat ik zeer goed zorg moest dragen voor deze sleuteltjes omdat nabestellen niet mogelijk is en in geval van verlies uitboren en een nieuw slot plaatsen de enige oplossing is.
Herman
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 aug 2018, 11:23

Dank voor je antwoord,
Is mij niet verteld helaas en het verbaasd me ook wat dat ze niet na te bestellen zijn als ik eerlijk ben.

Ik wacht op antwoord van stromer iig.

Groeten,
Herman
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je dealer kan gewoon nieuwe sleuteltjes voor je accuvak bestellen. Dit gebeurt rechtstreeks bij de leverancier van deze sloten aan de hand van het unieke serienummer van de sleuteltjes.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Herman
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 aug 2018, 11:23

Reactie van Stromer zelf, nu weer naar de fietsenwinkel bellen,

Hi Herman,

that’s right. We can’t send the Key’s.

i’m asking you to contact your Dealer, because we can give him some information how to do that. And he must order that for you.

Thanks

Kind regards

My Stromer AG
Herman
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 aug 2018, 11:23

Stromeur schreef: 10 aug 2018, 11:42 Je dealer kan gewoon nieuwe sleuteltjes voor je accuvak bestellen. Dit gebeurt rechtstreeks bij de leverancier van deze sloten aan de hand van het unieke serienummer van de sleuteltjes.
ik hoop dat dat unieke nummer dan nog te vinden is ergens op de fiets (ik heb wel nummers Gtin? op mijn afleverpapierwerk staan), aangezien de fietsenwinkel geen idee heeft wat ze doen moet ik het allemaal zelf uitzoeken en hen vertellen wat ze moeten gaan doen.

Afwachten wat dat kost, is vast goedkoper dan uitboren en nieuw slot plaatsen...

wordt vervolgt
Golvas

Mocht jij of je dealer het sleutelnummer nog ergens opgeschreven hebben dan is dit nog een optie ... en anders zal het helaas uitboren worden ... :bh:

Of zouden ze bij Stromer een lijst hebben van VIN - sleutelnummer ?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het serienummer van je sleutels staat in het serviceboekje van je OMNI app @Herman.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Als je zelf uit gaat boren: hier is een vervangende set te koop.

https://www.elektrofahrrad24.de/stromer ... sszylinder
Golvas

Stromeur schreef: 10 aug 2018, 12:11 Het serienummer van je sleutels staat in het serviceboekje van je OMNI app
Ik vind dat voor mijn eigen fiets niet terug in het lijstje met gegevens in het serviceboekje ... bij een collega forumlid die bij dezelfde dealer kocht wordt dit blijkbaar ook niet vermeld.

Dit is het lijstje van gegevens die ik wél kan terugvinden :

- VIN

- bike-componenten : motor en vork

- firmware : display en com. module

In totaal worden er dus 5 gegevens vermeld, hoeveel zouden er moeten vermeld worden ?
Plaats reactie