Radio Kootwijk

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Prachtige foto's weer Reinout. En die champies: briljant!! Ik ben dol op rare buitenlandse verpakkingen van eten; die zijn vaak op een bijzonder grappige manier illustratief voor (cultuur)verschillen. :)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Chris en eigenlijk de hele "Stromer-kalendergroep", wat was de unboxing gaaf. En door de videoverbinding was ik er nog zelfs bij ook.
Mijn excuses aan degene die de telefoon de hele tijd vast moest houden en mij het event heeft mogen laten meemaken.
Zeer gewaardeerd.
Met deze eerste Stromerforum-kalender hoop ik dat een nieuwe traditie is gestart. Het was niet alleen hartstikke leuk om te doen maar zowel de reactie van Sylvia (want DAAR deden we het ten slotte voor) was geweldig en nu de reactie van de fabrikant is ronduit klasse.

Over een half jaar trek ik trots dat toffe shirt aan op m'n nieuwe ST3.

Nogmaals dank voor het delen van dit moment.
Groetsels,
Reinout
Lomito

Alle shirts zijn XL dus voor de lange mensch is het waarschijnlijk wat krap, maar Alex zal een T-shirt van de fiets van papa wel heel stoer vinden... en hij groeit er vanzelf in.
Lomito

Hallo Reinout, bent u daar? Het lukte maar niet om in contact te komen met de salesmanager Benelux van Stromer, Stromeur had ook al pogingen gedaan maar vorige week meldde Nelis dat er vandaag een afvaardiging van Stromer zou langskomen met in ieder geval vertegenwoordiger Frans. Dus ik op de koffie bij de dealer om te ontdekken dat Frans EN de salesmanager aanwezig zijn. Net daarvoor heb ik nog snel een begeleidende brief geschreven voor het geval de kalender via Frans bij hem terecht zou komen maar nu kon ik persoonlijk een en ander toelichten.

De heren vonden de foto's erg mooi en waardeerden ook de hoge kwaliteit van de kalender die een passende plek op kantoor zal krijgen. Ik heb nog expliciet vermeld dat je afgelopen jaar ruim 19K gereden hebt op de ST1x en ongezien de eerste ST3-LE hebt besteld... Verder hebben we kort de opleverpuntjes van mijn ST5 besproken en het schadeherstel. Ik heb ook verteld van de kalender aan CEO-CH en het prachtige cadeau dat we van hem gekregen hebben en benadrukt dat we niet uit zijn op nog meer bedankjes maar het wel passend vinden dat de kalender ook op het NL-hoofdkwartier terecht komt.

Bij deze de dank en groet van de Stromer heren.

Alles goed?
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Chris, hier Reinout....over,

jawel. Weer online.
Toch iedere dag weer verassend wanneer de stroom uitvalt, of de router, of weer iets anders...…
Maar je bericht is door !

Goed gehandeld; dank voor de inspanning. We hoeven niet nog een schouderklopje. De brief + gewaardeerde shirts vanuit Zwitserland waren voor mij al top. De opmerking dat dit forum een informatiebron vormt een waardering van ons allen.
Maar misschien levert deze inspanning mij een mooi ST3-LE nummer op: ik zou het niet erg vonden om op 001 (van 500) te rijden maar da's met een 22"/XL frame vast niet bereikbaar......hi hi.
We zien wel. Blij dat de diepte-investering naar Stromer importeur en fabrikant goed heeft uitgepakt.

Dat de kwaliteit van de kalender ook nog eens top is, zie je (jammer genoeg) alleen maar als je dit item zo ongeveer in je handen hebt. De foto's zijn meer dan goed gelukt maar komen werkelijk superfraai uit op dat fotopapier. Ik zag dat Stromeur de verkoop had geopend....
Gratis zijn ze niet.....maar tjeemig-de-peemig ......ze zijn echt mooi. Loop nu naar de boekwinkel/Bruna/whatever en koop een kalender en je bent zo een paar tientjes kwijt voor een leuke. Maar dan heb je niet de kwaliteit die nu bij de stromerforum kalender 2019 aan de basis ligt.

Hier begint nu wel ritme te ontstaan. Mag ook wel want zonder ritme kom je de hitte niet door. Het is op de werklocatie nu rond de 45 graden en da's geen pretje. Op de woonlocatie is het 10 graden koeler en da's goed te doen (nu ongeveer standaard Nederlandse temperatuur ???). Schoonmaken is hier essentieel. Niet alleen omdat alles hier continue onderstoft maar ook omdat je een continue gevecht voert tegen de mieren. Mieren zitten overal; echt overal. Van huis uit is het een hele kleine soort maar direct als je een foutje maakt en iets eetbaars laat liggen lijkt het wel dat de grote mieren hiërarchie wordt geactiveerd en je hebt abrupt een mierenplaag.
Een collega hier kwam net terug van verlof en zag een muis in zijn woonlocatie. Die bewoog niet uit zichzelf maar het muizenlichaam werd vervoerd door mieren........levert wel een leuke foto op.
muis aan de wandel
muis aan de wandel
8c278a00-5c3c-4ab3-87f3-7b9b2497f7ce.JPG (134.42 KiB) 2439 keer bekeken
Als je buiten bent zijn qua dieren vooral de vele zwerfhonden een probleem.
Maar eigenlijk zijn dat geen problemen vergeleken met de lokale situatie; die is gewoon treuring.

Details bewaar ik graag voor bij een goed biertje !
Groetsels vanuit de zandbak,
Reinout
Laatst gewijzigd door Reinout-ST3 op 07 aug 2018, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Lomito

Haha, die muis... bij ons 'lopen' de pruimen door de tuin... :lol: Die zandbak is echt heet jongen, met 35°C is het hier ook best warm en ben vanmiddag gewoon op bed gegaan (airco op slaapkamer) om 17:30u eruit te komen... :ai In de woonkamer is het nu 24°C en best goed uit te houden, zeker met een ventilator erbij. Het ritme kan ik me al te goed voorstellen: actief aan de randen van de dag en heel erg rustig aan in de middag. Ik ben hier aan het graven voor de nieuwe man cave en dat is vrijwel onmogelijk overdag.

Maar er komen hier betere tijden aan, vanaf morgen zou de afkoeling van de aarde in Nederland een feit worden met een temperatuur die maar liefst 10° lager ligt.

Dat biertje gaat goed komen, stay safe, don't eat yellow snow! :mrgreen:
Lomito

Tring tring... mijn voordeurbel ratelt een paar keer. Door de ruit zie ik het oranje silhouet van wat een van oorsprong Nederlandse pakketjesbezorger blijkt te zijn... maar ik heb niets besteld...???

Doosje met daarop mijn naam en adres, dus dat zit wel snor, in de linker onderhoek ontwaar ik een bekende naam, ofwel een pakketje uit Israël van Reinout... met een assortiment aan lokale koekjes verpakt in een prachtig inpakpapier van Aladdin Sweets, ziet er heerlijk uit. In de begeleidende brief een bedankje voor het afleveren van de kalenders (graag gedaan) en Reinout vraagt zich af welk biertje het beste past bij deze honing/notenkoekjes, met de suggestie om het op koffie te houden.

Welnu Reinout, vanmiddag ga ik naar de flessenwinkel voor mijn wekelijks shot Tap6, een vrij zoete/sterke dubbelbock, die volgens mij zeer goed zal matchen met deze koekjes. En dan vanavond bij de koffie doen we gewoon een tweede ronde.

Bedankt voor deze leuke verrassing Reinout, ik zal je vanmiddag/vanavond laten weten hoe de koekjes smaken met de diverse drankjes! Goed weekend, stay safe and don't kick the camels.
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Lomito schreef: 10 aug 2018, 11:25 stay safe and don't kick the camels.
:bj
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Lomito

Weinig bomen in Israël, en dus geen gelegenheid om je kameel aan een boom vast te zetten als je op vakantie wil...

Die 'cookies' is best verslavend spul, nu ben ik als epicurist sowieso nogal ontvankelijk voor zinnenprikkelende zaken en mijn huisgenoten doen er niet voor onder en dus is er al een aardig gat geslagen in de cookie jar... Combinatie met koffie geef ik een 8, met Tap6 een 9... de notensmaak wordt door het bier versterkt en is heerlijk. Met koffie smaakt het ook wel goed maar de cookies zijn minder zoet dan ik verwacht had, ik zou het gebak noemen op basis van bladerdeeg met een hartige notenvulling en een zoete honingtopping... erg lekker en zoals gezegd zeer verslavend.

Bedankt Reinout voor deze kennismaking met een lokale delicatesse, ook namens mijn meiden.
.
cookies.jpg
cookies.jpg (303.88 KiB) 2348 keer bekeken
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ik begin te kwijlen, jammie :ba
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gesloten