Wachtruimte ST1X 2018

Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Ik ga de mijne ook late namiddag ophalen.
en in de valavond mn woon/werk traject verkennen
Heb Naviki app op mn smartphone gezet( speed pedelec navigatie optie is betalend) :cool2:
en morgenvroeg om 05.00 kunnen we na vijf maanden wachten eindelijk beginnen met Stromeren :d3:
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Dre020
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2018, 14:44

Eind maart besteld charcoal 17 inch. Levering begin Mei. Mei werd juni en uiteindelijk half juli, alle problemen zouden zijn opgelost. Zojuist na zelf bellen door de dealer is de fiets nog niet eens in productie....ik ga de koop afblazen helaas. Keer op keer worden toezeggingen gedaan die niet nagekomen worden....echt jammer.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Winters schreef: 24 jul 2018, 13:49 Ik ga de mijne ook late namiddag ophalen.
en in de valavond mn woon/werk traject verkennen
Heb Naviki app op mn smartphone gezet( speed pedelec navigatie optie is betalend) :cool2:
en morgenvroeg om 05.00 kunnen we na vijf maanden wachten eindelijk beginnen met Stromeren :d3:
Gefeliciteerd, en heel veel plezier morgenochtend!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dre020 schreef: 24 jul 2018, 15:18 Eind maart besteld charcoal 17 inch. Levering begin Mei. Mei werd juni en uiteindelijk half juli, alle problemen zouden zijn opgelost. Zojuist na zelf bellen door de dealer is de fiets nog niet eens in productie....ik ga de koop afblazen helaas. Keer op keer worden toezeggingen gedaan die niet nagekomen worden....echt jammer.
Dat is inderdaad meer dan teleurstellend. Zeker als je de wachtkamer langzaam maar zeker leeg ziet lopen om gebruikers te zien verhuizen naar het Stromer-foto-topic, terwijl jouw bestelde Stromer maar niet binnen komt...

Vind je het geen optie om een andere kleur uit te kiezen, of heeft de dealer die ook niet op voorraad? Of anders naar een voorraad-houdende dealer gaan?

Of heb je er dermate genoeg van dat je helemaal van de koop afziet?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Jaaaaa! Ik heb hem! Wat een beest zeg! Op stand 3 60km mee gereden, nog een kleine 25% batterij over dacht ik. Ik vind hem onwijs goed rijden!
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

:cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Golvas

Winters schreef: 24 jul 2018, 13:49 speed pedelec navigatie optie is betalend
Als je je routes uitstippelt op de PC en ze dan opslaat in je account (je vindt ze dan terug bij "Mijn routes" -> "Onthouden routes" hoef je helemaal niets te betalen.

In de app navigeer je dan via "Routes" -> "Mijn onthouden routes" om één van je geplande routes te selecteren.

Ik heb nu voor mijn vaste trajecten (op basis van wegen die ik ken, Google Maps, StreetView en Naviki zelf) in Naviki een aantal nieuwe routes uitgedokterd die niet alleen rekening houden met de afstand, maar ook met wegenwerken onderweg, het soort ondergrond, de veiligheid en de staat van de fietspaden en gevaarlijke punten / oversteken ... op die manier zou ik aan de snelste / veiligste / best berijdbare route moeten geraken tussen mijn vaste bestemmingen.

De theoretisch kortste route (dus zuiver volgens Google Maps of Naviki zelf) is niet noodzakelijk de snelste, laat staan de meest aangename en de meest veilige route.
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Golvas schreef: 25 jul 2018, 09:41
Winters schreef: 24 jul 2018, 13:49 speed pedelec navigatie optie is betalend
Als je je routes uitstippelt op de PC en ze dan opslaat in je account (je vindt ze dan terug bij "Mijn routes" -> "Onthouden routes" hoef je helemaal niets te betalen.
Bedankt voor de tip, ga ik ook eens uitproberen!
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Geweldige Tip!
Hartelijk bedankt.
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Dre020
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2018, 14:44

Stromeur schreef: 24 jul 2018, 19:48
Dre020 schreef: 24 jul 2018, 15:18 Eind maart besteld charcoal 17 inch. Levering begin Mei. Mei werd juni en uiteindelijk half juli, alle problemen zouden zijn opgelost. Zojuist na zelf bellen door de dealer is de fiets nog niet eens in productie....ik ga de koop afblazen helaas. Keer op keer worden toezeggingen gedaan die niet nagekomen worden....echt jammer.
Dat is inderdaad meer dan teleurstellend. Zeker als je de wachtkamer langzaam maar zeker leeg ziet lopen om gebruikers te zien verhuizen naar het Stromer-foto-topic, terwijl jouw bestelde Stromer maar niet binnen komt...

Vind je het geen optie om een andere kleur uit te kiezen, of heeft de dealer die ook niet op voorraad? Of anders naar een voorraad-houdende dealer gaan?

Of heb je er dermate genoeg van dat je helemaal van de koop afziet?
Er is mij uiteindelijk een kleur Ocean met groter frame uit België aangeboden. Voor mij gaat het om vertrouwen, ik en mijn dealer werden aan het lijntje gehouden, het bedrijf lijkt totaal in chaos. We hebben het hier over best dure fietsen, wat meer service is wel op zijn plaats, op minst verwacht ik juiste info en een beetje nederigheid als het mis gaat. Ik ben even genezen helaas. In december komt de Koga Pace, dan gaan we met goede moed 2019 in. Dank voor jouw reactie overigens, een pleister op de wonden.
Plaats reactie