Doe mij er maar één...

Marky
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 jun 2018, 10:43
Locatie: belgië, Vlaams Brabant

inderdaad,

veel fietsplezier !!

Marky
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

@ Lomito, volgens mn dealer was ie vorige week verzonden. Komen nog enkele weken bij voor de plaat (leasefiets), dus ergens eind deze maand.
Ik ben momenteel op reis, heb er niet meer achter gehoord of iets van gehoord.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Lomito

jve66816 schreef: 14 jul 2018, 01:35 Komen nog enkele weken bij voor de plaat (leasefiets)...
Omdat het een leasefiets is duurt de levering van de kentekenplaat langer?
Mijn dealer had de kentekenplaat in 3 dagen binnen. :ck:
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Lomito, mijn st5 is nog niet eens aangekondigd bij de dealer. Besteld half mei. We zien wel. ben met vakantie.
Lomito

mhoutman schreef: 13 jul 2018, 17:33 mooi man gefeliciteerd; laat je de zijreflectoren er bewust op ?
Nee die gaan er nog af. FreddyH gaf gisteren de tip om de tweezijdige tape met tandflosdraad door te snijden en de lijmresten met wasbenzine te verwijderen.
bartgo schreef: 14 jul 2018, 02:07 Besteld half mei.
Na de testdag... dat is het risico van Stromers. Hopelijk krijg je binnenkort het verlossende bericht. :cool2:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Onder het motto van de titel toch nog een grappig verhaal. Een Stromer-dealer hier niet zo ver vandaan (niet mijn dealer) is pas midden vorig jaar gestart als dealer. Toen de ST5 werd voorgesteld, waren ze nog maar net dealer, en hadden ze nog geen Stromer verkocht.
Er komt iemand de winkel binnen, en die vraagt of zij Stromers verkopen. Ja dus. Nou, ik wil een ST5 kopen. Hij was blijkbaar in minder dan 10 minuten buiten, met een geplaatste bestelling.
:mrgreen: :bj
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Lomito schreef: 14 jul 2018, 09:35
bartgo schreef: 14 jul 2018, 02:07 Besteld half mei.
Na de testdag... dat is het risico van Stromers. Hopelijk krijg je binnenkort het verlossende bericht. :cool2:
Ja maar het was de tweede van drie vooraf bestelde st5’s bij mijn dealer, al van november 2017 dus. Ik heb er alle vertrouwen in. Dealer zit nu ook 5km van mij vandaan en dat is dichtbij in termen van waar ik woon.
Lomito

Dan gaat het zeker niet lang meer duren... spannend!
Lomito

Tomasj schreef: 14 jul 2018, 10:31 Er komt iemand de winkel binnen, en die vraagt of zij Stromers verkopen. Ja dus. Nou, ik wil een ST5 kopen. Hij was blijkbaar in minder dan 10 minuten buiten, met een geplaatste bestelling.
:mrgreen: :bj
Leuke start voor de dealer... heeft flink moeten investeren in diverse modellen als demo of als voorraad en dan komen ze ongezien een ST5 kopen. :lol:
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Voor een gewone plaat aanvraag duurt het enkele dagen.
Voor mensen met een leasefiets vind onze overheid dat het wat langer mag duren :aq Waaraan dat ligt weet ik niet :?:
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Plaats reactie