Bijna in elkaar geslagen

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Mocht een agent je een keer bekeuren voor het rijden op een fietspad waar dat niet is toegestaan en je wilt die bekeuring aanvechten, dan sta je bij de rechter sterker in je schoenen met een aantal van dit soort aangiftes op zak.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Ik heb het vermoeden dat mijn bon verscheurd is doordat ik mijn ervaring met zo'n agressieveling gemeld heb bij de politie. Je zou dus wel eens gelijk kunnen hebben.
netvista
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:54

Naar verhaal inderdaad. Tegenwoordig zijn er veel opgefokte mensen op de weg. Nederland is een klein en veel te vol landje en vooral in de randstad is het vaak mega druk, wat weer leid tot de nodige frustratie onder de weggebruikers.

Om die reden ( nog even afgezien van het feit dat het gewoon tot gevaarlijke situaties kan leiden. ) rijd ik zelf altijd gewoon op het fietspad, ongeacht of het nou wettelijk mag of niet. Als je gewoon normaal rijd is de kans dat je er een bekeuring voor krijgt m.i. nihil omdat de politie zelf ook wel inziet dat de rijbaan gewoon niet geschikt is voor SP’s.
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1708
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Hè wat een nare situatie Matthijs. Sterkte met je verwerking. Hoop dat je het een plek geeft.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hey Mathijs wat een akelig gedoe zeg. Gelukkig zijn er geen klappen gevallen.

Overigens kun je in zo'n situatie rustig 112 bellen. Je voelde je namelijk niet alleen bedreigd, je wérd het ook! Maar ik kan me voorstellen dat je daar in the heat of the moment totaal niet aan gedacht hebt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie