Doe mij er maar één...

Fietske
Expert
Expert
Berichten: 123
Lid geworden op: 22 okt 2017, 21:53

oh gut e gut :roll: :ck: … helemaal niet bij stilgestaan maar dit is toch echt ...
Die lelijke opplak reflectorkes op de vork … serieus zeg, is het nu echt niet mogelijk een "reflectorfolie" of zoiets te maken die past op zo een vork. Voor mn ST2 geeft het die ook en ik dacht dat dat een introductiemisser was ivm overgangsperikelen van geen plaat naar blauwe plaat en vervolgens gele plaat.
Tja en dat van die rode reflector bij het achterlicht … nooit bij stilgestaan met mn ST2 lampie met geïntegreerde reflector. Tjonge ziet er ook nogal gekunsteld uit.

Dit kan toch allemaal echt beter en als dat bij de ST2s al zo was :roll: :bu:
Wat kost die fiets ook al weer?

Grandioze misser. Binnen de EG-regelgeving is het zo dat de folder/productpresentatie overeen dient te komen met het daadwerkelijke product en mag het product in de folder niet in strijd met de regelgeving zijn :idea: .
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Paultje schreef: 10 jul 2018, 22:32 Daar staat ie dan....
Prachtfiets, strak en mooie kleur, gefeliciteerd :ay
Ben benieuwd of dezelfde grotere ringsloten (AXA, Abus, Trelock) gaan passen.
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mhoutman schreef: 10 jul 2018, 23:00 De achterreflector had ik zo nog niet op een ST5 gezien...
Is de standaard Supernova kentekenplaathouder, ik vind dat ding eigenlijk best charmant.
En achterlichten met ingebouwde reflector? Doe mij dan toch maar dat Supernova achterlicht. Smaken verschillen!

Aan eenieder met nieuwe ST5: Veel plezier komende tijd
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Fietske
Expert
Expert
Berichten: 123
Lid geworden op: 22 okt 2017, 21:53

Jammer dat zo een goed gestylde fiets met van die reflectoren wordt afgeleverd. Een geluk is dat dat zelf veranderd kan worden.

Veel plezier in ieder geval.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22828
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 10 jul 2018, 23:56 Aan eenieder met nieuwe ST5: Veel plezier komende tijd
Hear hear.

Dat de wetgever Stromer het één en ander aan beperkingen oplegt m.b.t. het design mag de pret zeker niet drukken. Wie de ST5 al getest heeft weet wat voor een heerlijke machine dit is. En wie hem recht van de tekentafel af heeft gekocht: je gaat aangenaam verrast worden, reken daar maar op. :d3:

Wees voorzichtig en geniet allemaal!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Fietske schreef: 10 jul 2018, 23:38 Die lelijke opplak reflectorkes op de vork … serieus zeg, is het nu echt niet mogelijk een "reflectorfolie" of zoiets te maken die past op zo een vork.
Zo blijft ie niet hoor !!zo kwam dat ding uit z’n doos...
Alles gaat eraf; reflectoren op vork en achterspatbord. Ik rij allang niet meer met kenteken wegens kromme handhaving in Amsterdam!! Maar ja, zo is ie niet mooi, met lelijk dingen op de voorvork :bu:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

J3R schreef: 10 jul 2018, 23:48
Paultje schreef: 10 jul 2018, 22:32 Daar staat ie dan....
Prachtfiets, strak en mooie kleur, gefeliciteerd :ay
Ben benieuwd of dezelfde grotere ringsloten (AXA, Abus, Trelock) gaan passen.
Morgen Jeroen, en bedankt !
Ik zal dat eindstuk van de spatbord afhalen en bij je langs "fietsen"binnenkort....mag je weer losgaan met zo'n ST5 spatlap :cool2: :cool2:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

Straks na de koffie even langs de dealer, omdat het kan... daar hebben ze een raam waarachter alle nieuwe fietsen staan en dan kun je je eigen fiets bekijken en zwaaien. Op het raam tikken wordt trouwens niet op prijs gesteld... :shock: :shock:
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Tikken maar !....worden ze helemaal gek van je Chris, en kan je om +- 10 uur al fietsen met groene plaat :bj :bj
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

Net bij de dealer geweest... kentekenplaat komt donderdag of vrijdag. En Jos gaat morgen de fiets rijklaar maken waarna mijn fietsaccessoires overgezet worden. Dus morgenmiddag rij ik op de ST5! En dan vrijdag de eerste rit naar de Hemel om alles in te zegenen: Christoffel, patroonheilige van de reiziger zal ik dan een passend offer brengen. Nou ja, heel erg is dat nu ook weer niet. :az
Plaats reactie