Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Iets met de RDW-geen idee... Maar dan praat je hooguit over enkele dagen vertraging en zelfs dat niet want zodra de fiets rijklaar is met personalisaties gaat er gewoon een groene plaat op totdat de gele klaar is. En ik dus vrijdag lekker weekend kan vieren met Pieter, FreddyH en de ST5.
Lomito schreef: ↑10 jul 2018, 17:09
Goed nieuws Paul, stonden onze vijfjes dus gebroederlijk naast elkaar in de vrachtwagen, die van jou moest alleen wat verder.
Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito schreef: ↑10 jul 2018, 22:10
@mhoutman: voorlopig leg ik de ST5 aan de ketting, de Abus Ivy ART3 110cm die ik ook al op de Es gebruikt heb. En ondertussen wacht ik rustig af tot er een geschikt ringslot voorbij komt fietsen.
Dat is een prima keuze met ART3.
Is 110 cm in de praktijk handig genoeg om bijv. rond een paal te wikkelen ? Ik had nl. op de ST2 een ABUS 4960 Chain 6KS/130 om in een ABUS 5850 Pro Shield ringslot te steken en dat was de perfecte lengte..
Stromer laat zulke zaken altijd achterwege op prototypes en persfoto's.
Dat reflector is wettelijk verplicht en kan niet aan de bagagedrager, want die is nog niet leverbaar. (Of hij er uberhaupt aan kan weet ik trouwens ook niet.) Ik vind het op zich wel een prima oplossing zo.
Die reflectorhouder is ook geleverd bij mijn Es, die wordt namelijk ook standaard zonder bagagedrager geleverd. (En nu zit-ie daaraan bij mij.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.