Doe mij er maar één...

Lomito

Een deel van het werk had ik wel op Curaçao kunnen doen... op de porch met een lekker koud Polar-biertje en dan een programma van eisen schrijven op een laptopje. Het ontkisten van de fundering gaat wat lastigeren vanaf 7850 km afstand. Maar zo'n nieuwe Stromer helemaal rijklaar maken is ook een flinke klus: al die beslissingen die je moet nemen over accessoires, helm, kleding, overzetten van actioncams... ik word er al moe van als ik er aan denk. En vrijdag met de ST5 naar de Hemel, ook weer afzien. :ai
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Yeeeeeessss !
Net bericht dat mijn 5 afgeleverd is in Edam bij de fm.....
da's effe wachten tot vrijdag, maar het is eindelijk zo ver :lol: :lol: :ay :ba
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

FreddyH schreef: 10 jul 2018, 14:33 Of vliegangst :ai
Op een ST5 vlieg je laag....
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Lomito

Paultje schreef: 10 jul 2018, 14:51 Yeeeeeessss !
Net bericht dat mijn 5 afgeleverd is in Edam bij de fm.....
da's effe wachten tot vrijdag, maar het is eindelijk zo ver :lol: :lol: :ay :ba
Goed nieuws Paul, stonden onze vijfjes dus gebroederlijk naast elkaar in de vrachtwagen, die van jou moest alleen wat verder. :az
Lomito

Polling schreef: 10 jul 2018, 15:37 Op een ST5 vlieg je laag....
Volgende Stromer-testdag op een vliegveld dan maar... :lol:
KvA
Pro
Pro
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2017, 20:53

Donderdag ST5 afhalen. Hè hè
Stromer sinds april 2017. Nu ST5, 60-75 km woon-werk (2 accu’s), provincie Utrecht.
mhoutman

@paultje en @lomito Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan doe met een slot. Voor mij lig geen Bordo :av

viewtopic.php?f=9&t=1423&start=10
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1710
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Lomito, heel veel plezier van je prachtige ST5.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

KvA schreef: 10 jul 2018, 17:36 Donderdag ST5 afhalen. Hè hè
Yes! Geweldig om te lezen hoe die ST5'jes nu overal binnen druppelen. Waarschijnlijk allemaal met dezelfde Stromer vrachtwagen gekomen :geek: . Veel plezier donderdag!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Stromend schreef: 10 jul 2018, 21:58 Lomito, heel veel plezier van je prachtige ST5.
Dank jullie allemaal, en als je de ST5 volgende week eens wilt proberen, je weet waar mijn huis woont.

@mhoutman: voorlopig leg ik de ST5 aan de ketting, de Abus Ivy ART3 110cm die ik ook al op de Es gebruikt heb. En ondertussen wacht ik rustig af tot er een geschikt ringslot voorbij komt fietsen.
Yes! Geweldig om te lezen hoe die ST5'jes nu overal binnen druppelen. Waarschijnlijk allemaal met dezelfde Stromer vrachtwagen gekomen :geek: . Veel plezier donderdag!
Ja, duidelijk dat de Stromer-transporteur vandaag veel mensen gelukkig gemaakt heeft door het hele land.
Ik heb van de dealer begrepen dat de kentekenplaat nog een klein probleempje kan worden dat dan weer opgelost wordt door mijn fiets voorlopig van een handelsplaat te voorzien. Wat een gouden dealer!!!
Plaats reactie