OMNI app werkt niet en kan geen pincode invoeren

Plaats reactie
carla
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2018, 07:00

beste,

gisteren nieuwe st2 gekocht maar omni app werkt niet lag plat en pin code kon niet worden ingesteld
Ben naar huis gereden en fiets geparkeerd en afgezet maar toen ik 's avonds nog ritje wou maken was hij locked
dus had geen pincode en app die niet werkt en side die plat lag en fietswinkel gesloten daar stond ik mooi te blinken

kan iemand mij helpen of advies geven?

mvg,
carla
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Is de fiets zonder PIN-code geleverd?
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Golvas

carla schreef: 08 jul 2018, 09:36 kan iemand mij helpen of advies geven?
Lukt het niet via de OMNI app ? Al eens opnieuw geïnstalleerd ?

Je krijgt je PIN-code via SMS en via mail, rechtstreeks van Stromer VOOR je je fiets gaat afhalen ... je dealer regelt dit voor je.

Stuur hem alvast een mailtje waarin je de problematiek beschrijft, mogelijk beantwoordt hij die mail vandaag nog.
carla
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2018, 07:00

beste,

dealer is voorlopig gesloten en zegt dat site plat ligt?? Toch bedankt voor hulp
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Voorlopig gesloten? Tot wanneer?
Mogelijks is de hun B2B-site plat gegaan.. Maar ik ga er van uit dat ze hun site's toch min of meer onderhouden, en dat die dingen terug live gezet worden, zelfs al is het weekend. Ik ga er van uit dat Stromer toch een degelijke SLA heeft afgesloten met hun hostingpartner :).

Enfin, dit ter zijde. (Veel "Ik ga er van uit's in mijn zinnen). We zijn opnieuw werkweek.. Die website zal heus terug live staan in de loop van de dag. Als ze je een Stromer van 1000en euro kunnen aan de man brengen, mogen ze je de service ook wel voorzien. Gewoon nog een mailtje sturen :). Stel dat ze nog 1 dagje gesloten zijn, zou ik wachten. Maar als ze op 'groot verlof' zijn, zou ik toch wel nog eens aan hun mouw trekken.

Succes!
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
carla
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2018, 07:00

beste mensen,

de dealer is maandag gesloten en heb een mail gekregen van stromer voor ik fiets had
met pin niet gedefinieerd heb dat daar ook zaterdag bij afhalen gezegd en toen is hij achter pc gekropen
en ging mijn fiets plots wel de rest kwam wel inorde zei hij tegen mij via sms en als site terug is opgestart
heb alles al opnieuw opgestart en afgesloten zowel app als smartphone als fiets die alleen maar pincode vraagt

ps: laat julie rest van verhaal horen bij afloop
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Hopelijk komt het in orde! Morgen weet je waarschijnlijk meer.
Trouwens kleine tip: Leestekens en hoofdletters doen de leesbaarheid van je bericht ten goede ;)
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
pareuk
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2018, 14:07

Ik had dit ook voor, mijn dealer was ook vergeten een account aan te maken via het Stromer portaal.
Dit lag tot deze middag plat, maar is ondertussen terug up-and-running :cool2:
Mijn account werd aangemaakt en de Omni app werkt nu
carla
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2018, 07:00

beste mensen,

sinds gisteren heeft mijn dealer mijn pincode en account in orde gebracht en kan
nu rijden naar hartelust (eind goed al goed)
Mijn dealer had dus geen pincode en account aangemaakt

alvast bedankt voor jullie reactie
Plaats reactie