Primeur: de eerste ST5 is geleverd aan een forumlid!

Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

‘T is begonnen..... :cool2:
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Lomito

Ik houd mij graag aanbevolen maar bij mijn dealer is er geen beweging, nog geen demo. Aan de andere kant heb ik het ook retedruk momenteel met mijn werk en niet eens tijd voor een ontspannend avondritje. Met een spiksplinternieuwe ST5 in handen denk overigens wel dat de prioriteiten enigszins zullen verschuiven. Bijvoorbeeld een uurtje minder slapen.
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Wat is ie mooi! Van hartel en heel veel plezier er mee!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Lomito schreef: 04 jul 2018, 23:35 Ik houd mij graag aanbevolen maar bij mijn dealer is er geen beweging, nog geen demo. Aan de andere kant heb ik het ook retedruk momenteel met mijn werk en niet eens tijd voor een ontspannend avondritje. Met een spiksplinternieuwe ST5 in handen denk overigens wel dat de prioriteiten enigszins zullen verschuiven. Bijvoorbeeld een uurtje minder slapen.
Lomito ik doe onderzoek naar slaap. Gevolgen van slaaptekort kunnen desastreus zijn. Niet dat je nou meteen van een uurtje minder chronisch slaaptekort ontwikkelt, maar als je de volgende dag vermoeider op je Stromer naar je werk fietst....Stromer en moe = foute boel!
Uberhaupt = moe niet goed!
Dit leest vast heel belerend maar het is een welgemeend goedbedoeld advies! ;)
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Gebruikersavatar
Blizzard
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 nov 2017, 19:47
Locatie: Dalen
Merk SP: Stromer ST3 sport

Supergaaf, veel plezier met deze aanwinst!
Orange 20 inch ST1X met 618 batterij. Exit, nu: ST3 sport mat zwart.
Lomito

Roos schreef: 05 jul 2018, 11:10 Dit leest vast heel belerend maar het is een welgemeend goedbedoeld advies! ;)
Wees gerust, ik ga echt niet structureel minder slapen. :hy:

En zeker niet minder op het bed dat ik helemaal op maat gemaakt heb en van alle gemakken voorzien...
.
SAM_1285.JPG
SAM_1285.JPG (1.64 MiB) 2986 keer bekeken
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Ik mag de mijne volgende week ophalen; maar..... ik ben dan op vakantie, op de motor graaf Dracula bezoeken; ik de ophaal afspraak is verzet naar woensdag 18 juli....

Gelukkig is de "het cadeautje van Lomito" reeds vergeven; anders had ik de vakantie geannuleerd :oops:
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Proficiat! Wat een stealth machine!
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Golvas

Stromend schreef: 04 jul 2018, 22:38 Sterke eerste post.
Inderdaad, met uiteraard zeer veel enthousiaste reacties en vragen waarop tot op heden geen reactie komt.
Plaats reactie