Stromerforum.nl in de lift

Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Het eerst forum ooit waar ik op zit waar er geen leger betweters op zitten.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Oregon schreef: 02 mei 2018, 16:22 Het eerst forum ooit waar ik op zit waar er geen leger betweters op zitten.
En hopelijk blijft het zo... :mrgreen:
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Wat mij betreft wel ;)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Goed bezig Sylvia :cool2:
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1708
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Complimenten Sylvia :cool2:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Pff... ik krijg het niet meer bijgelezen, sta constant zo'n 2à3 bladzijde met ongelezen berichten achter :shock:
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tijdens de opstartfase van het Stromer Forum (met als aanwezigen ikzelf en een handjevol leukerds die meteen mee overwaaiden vanaf een ander forum) had ik voor de zekerheid al een stuk of dertig potentiële topics in mijn hoofd, zodat het forum in ieder geval direct vanaf de start de moeite van een dagelijks bezoekje waard zou zijn.

We startten echt met nul tot één bijdragen per dag, en als het er twee waren (die dan voor de verandering eens niet van mijzelf kwamen :shock: ), dan sprong ik een gat in de lucht. Ik riep dan tegen wie het maar wilde horen: JAHAAA, ze doen het! Ze doen mee!!!

Ik wist wel dat een Stromer Forum kans van slagen had, daarom ben ik er ook mee begonnen, maar het moet daarna nog wél even worden opgepakt door iedereen, dat stond helemaal niet vast. Maar dat gebeurde wel. Nu is het inderdaad serieus doorbuffelen om alles bij te houden. Ik vind het geweldig. :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De statistieken van mei en juni dit jaar.

De stijgende lijn in het aantal unieke bezoekers is nog steeds aanwezig :) Met het dataverkeer was het in juni wat rustiger dan in mei, maar ik snap nu wel waarom: de halve community was veel te druk bezig in een whatsapp groepje met het in elkaar draaien van een briljante kalender!

Dat de diverse Stromer wachtkamers nog altijd tjokvol zitten (ook die situatie heeft de Stromer kalender gehaald) zal het dataverkeer geen goed doen. Normaal gesproken zouden de nieuwe Stromer-foto's je in deze tijd van het jaar om de oren vliegen. Daar keek ik zo ontzettend naar uit, maar er worden domweg te weinig Stromers uitgeleverd om dat te laten gebeuren.

Ook ben ik zelf wat minder actief op Social Media, met name op Facebook, omdat ik het actief posten op FB een behoorlijk frustrerende bezigheid vind (vechten tegen de bierkaai van onwetendheid) en omdat één van beheerders van een FB groep achter mijn rug om ineens linkjes naar het Stromer Forum met nuttige informatie is gaan verwijderen. (Zeg me dan gewoon rechtstreeks dat je dat doet... ) We zijn er toch om elkaar te helpen, maar kennelijk ervaart hij een concurrentie/strijd die er wat mij betreft helemaal niet is. Soit.

Met de plaatjes-loer pagina op Instragram gaat het heel erg goed. Inmiddels meer dan 300 volgers van over de hele wereld en een bonte verzameling geweldige Stromer foto's, die ik daar dankzij jullie heb weten te verzamelen.

Hoe dan ook: ik hoop voor iedereen dat de levering van de nieuwe Stromers snel weer wat in de lift komt en dat de kwaliteit ervan álle eerdere jaargangen gaat overtreffen :cool2:

Statistieken Stromer Forum 1.png
Statistieken Stromer Forum 1.png (104.44 KiB) 2770 keer bekeken
Statistieken Stromer Forum 2.png
Statistieken Stromer Forum 2.png (82.07 KiB) 2770 keer bekeken
Statistieken Stromer Forum 3.png
Statistieken Stromer Forum 3.png (25.01 KiB) 2770 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromeur schreef: 01 jul 2018, 21:21 omdat één van beheerders van een FB groep achter mijn rug om ineens linkjes naar het Stromer Forum met nuttige informatie is gaan verwijderen.
Ik dacht, nu ik het er toch over heb: er staat nog geen enkel bericht over de nieuwe ST3 op de betreffende FB pagina, dus ik deel het wel even, is toch leuk voor die 1262 leden. En jawel, binnen een half uur is de link verwijderd.

Kennelijk vindt de beheerder van de "Stromer België" FB groep het zó belangrijk om helemaal niets van het Stromer Forum in "zijn" groep te laten zien, dat-ie nog liever zinvolle informatie voor zijn eigen leden weg houdt. Bijzonder.

Maar misschien is-ie alleen anti-mij en mogen anderen wél een linkje naar het Stromer Forum topic delen in de FB groep "Stromer België"? (Hint, hint :mrgreen: )
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 01 jul 2018, 22:28 Maar misschien is-ie alleen anti-mij en mogen anderen wél een linkje naar het Stromer Forum topic delen in de FB groep "Stromer België"? (Hint, hint :mrgreen: )
Laat hem lekker in de sh*t zakken. Is het niet waard.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie