Eurobike 2018

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Van 8 t/m 10 juli 2018 vindt Eurobike plaats in het Duitse Friedsrichshafen.

http://www.eurobike-show.com/

Eurobike is de grootste Europese fietsbeurs en naast de Taipei international Cycle Show en Interbike in Las Vegas is dit dé beurs waarop fabrikanten hun plannen voor het volgend seizoen presenteren.

Vorig jaar ben ik voor het eerst op Eurobike geweest. Ik heb toen kennis gemaakt met verschillende mensen van Stromer, zowel van Sales, Marketing als Techniek, die allemaal uitgebreid de tijd namen om de vele vragen die we op het Stromer Forum hadden verzameld te beantwoorden. Tijdens Eurobike 2017 heb ik ook de eerste foto's van de Stromer ST5 en de Stromer ST2 Ltd RAW gemaakt. Daarnaast heb ik heel veel stands van andere fabrikanten bezocht, waaronder die van Cratoni, Abus, Continental, Tex-Lock, Busch & Müller, Supernova etc. etc. etc. Het was superleuk en overweldigend groot.

Tot en met vorig jaar had Eurobike een speciale dag voor eindklanten, maar dit jaar heeft Eurobike voor het eerst besloten om geen consumenten meer toe te laten tot de beurs (dus alle fabrikanten en dealers mogen lekker belangrijk gaan doen tegen elkaar, meh, meh). Je komt er dus alleen nog in als je een uitnodiging hebt weten te regelen, maar zo ingewikkeld hoeft dat volgens mij niet te zijn.

Stromer staat ook dit jaar weer op Eurobike, maar door de leverproblemen en de relatief vroege datum van Eurobike 2018 (in 2017 was het eind aug/begin sept.) hebben we nog maar bijzonder weinig gehoord over Stromers plannen voor 2019. Het enige uitgelekte verhaal is dat van de ST3, en daar weten wij officieel alleen maar vanaf omdat de ST3 ineens tussen de handleidingen in onze OMNI app verscheen.

Ik overweeg nog om dit jaar naar Eurobike te gaan, maar ik moet even zien of ik het logistiek en financieel rond krijg.

Is er al iemand anders die zeker gaat, en die de Stromer stand gaat bezoeken?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ik wens je er alvast veel plezier en had net even in mijn agenda gekeken maar zit dan twee weken (weliswaar in duitsland) met de kinderen in de moezel. Ik neem de Stromer wel mee dus dat word dan Eurobike op locatie :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik kan helaas niet naar Eurobike, ik krijg geen verlof op mijn werk :girl: (En ik ben daar heel erg nieuw, dus niet het juiste moment om de kont tegen de krib te gooien.) Ik baal er echt heel erg van. Vorig jaar was Eurobike ontzettend leuk, en het Stromer Forum was één van de eerste websites waar goeie foto's van de toen nieuw gelanceerde ST5 en ST2 Ltd Raw te zien waren. En ik heb de nieuwe helmen van Cratoni bekeken, de Tex-lock, nieuwe Continental banden, appeltjesgroene Ortlieb tassen, high speed e-ligfietsen op drie wielen getest etc. etc.

In de Stromer stand van dit jaar verwacht ik sowieso de ST3, misschien ook wel een nieuwe instapper, en eigenlijk is Stromer het aan zijn stand verplicht om weer met een nieuwe Limited Edition te komen. Misschien is het in 2019 de beurt aan de ST1 X voor een speciale uitgave? Ik heb echt geen idee,en ik ben ook nog niet op zoek gegaan naar de tamtam/roddel/wandelgangen-machine.

Als eigenaar van het Stromer Forum heb ik van Eurobike wél autorisatie gekregen om tickets te kopen. Eurobike laat sinds dit jaar namelijk geen consumenten meer toe. Dus mocht er nog iemand naar Eurobike willen gaan die nu geen kaartje kan kopen: neem gerust contact op met mij, dan regelen we dat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Stromeur schreef: 29 jun 2018, 19:23
In de Stromer stand van dit jaar verwacht ik sowieso de ST3, misschien ook wel een nieuwe instapper, en eigenlijk is Stromer het aan zijn stand verplicht om weer met een nieuwe Limited Edition te komen. Misschien is het in 2019 de beurt aan de ST1 X voor een speciale uitgave? Ik heb echt geen idee,en ik ben ook nog niet op zoek gegaan naar de tamtam/roddel/wandelgangen-machine.
Wanneer ik de wachtkamer berichten lees zijn alle Stromers nu Limited Editiosn :lol:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Dreiky
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 sep 2017, 22:08

ST1x. Tram 5 staat al even voor de deur. ;)
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Tomic
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2018, 14:13
Locatie: Bussum

Afbeelding

Zeker heel mooi. Alle kabels netjes weggewerkt. Alleen haar broek... :bh:

Waarschijnlijk zo'n € 7190'ish als prijs?
(ik ga alvast maar sparen tot september...)
Stromer ST2 814wh, Brooks zadel, Strakke bodyfloat, XLC Stuurpen - 26 KM ww. en vele km's privé...
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Ik had gehoord 6990? Maar weet nu niet of dit voor de 8xx of de 9xx Wh batterij was..
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb een nieuw subforum gemaakt voor de ST3 en het reeds lopende topic daarheen verplaatst:

viewtopic.php?f=24&t=1340

Als het specifiek over de Stromer ST3 gaat, dan graag verder in bovenstaand topic, dan houden we alle vers-van-de-pers informatie een beetje bij elkaar.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie