Wat zouden jullie er mee doen

Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Ben je mooi klaar mee!

Mag je zelf niet even proeffietsen t weekend?
+ST2S and n-joying it to the max...
Golvas

Zebbernaut schreef: 29 jun 2018, 10:58 Maandag gaat hij het fietsenrek op richting duitsland de moezel
Daar ga je gegarandeerd opvallen en bekijks hebben, Stromers - eigenlijk speed-pedelecs in het algemeen - zijn daar namelijk niet zo dik gezaaid ... gewone pedelecs daarentegen ... :shock:

Welke regio zit je daar ?
Martin

@Zebbernaut: nu je weer helemaal fris van vakantie bent gekomen ben ik benieuwd hoe je Stromer zich heeft gehouden?
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Martin schreef: 01 aug 2018, 21:28 @Zebbernaut: nu je weer helemaal fris van vakantie bent gekomen ben ik benieuwd hoe je Stromer zich heeft gehouden?
Je laat er geen gras over groeien :mrgreen:. Goed nieuws wel, ik heb er heel wat kilometers mee gedaan ook bergen en hij heeft 0 problemen gehad. Hij lijkt goed hersteld te zijn nu (eindelijk).

Wel ziet mijn omni er niet uit momenteel. Na een uurtje voor de winkel te hebben gestaan in de zon zijn er een soort van blaasjes op mijn display gekomen. Dit heb ik hier nog wel eerder op het forum zien passeren en toen is de omni telkens onder garantie vervangen geweest dus ik maak er mij niet druk in dat komt wel goed. De omni werkt nog normaal dus dit los ik rustig wel eens via de dealer op.

Wel moet ik nog een volledig nieuw achter en voorwiel krijgen van Stromer wegens een abnormale speling achteraan. Dit is door stromer zelf beloofd maar vooralsnog niet in stock en dus niet aangekomen bij de dealer.

Momenteel dus alles peachy met mijn stromer en ook mijn bekabeling ziet er weer super clean uit :dwarf:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zebbernaut schreef: 01 aug 2018, 21:40 0 problemen
YEAH!! :d3: :d3: :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ik hoop dat het nu echt in orde is
en beloof me, dat wanneer je nu opnieuw problemen hebt bij de eerst volgende regenbui, dat je een nieuwe fiets EIST
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Martin

Goed om te horen dat je geen problemen hebt gehad. Nog een paar dingen fixen en dan hoop ik dat het echt opgelost is.
Lomito

Zebbernaut schreef: 01 aug 2018, 21:40 ...dus ik maak er mij niet druk in dat komt wel goed.
Dat had ik van jou niet verwacht... :ai :ck: :lol:
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Fijn dat je kunt fietsen en fijn dat je je niet druk maakt. Ik blijf het bijzonder vinden, nu weer nieuwe wielen nodig en een omni-probleem... bijzonder dat je het zo bagatelliseert en er nog steeds genoegen mee neemt. Maar dat zal ermee te maken hebben dat je wel probleemloos fietst nu, en dat is al heel wat, helaas...
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Plaats reactie